32 uker i dag!

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Bare 6 uker igjen!!! JIPPI!!!

Hurra! Jeg er 32+1 i dag og nå føler jeg nedtellingen virkelig har begynt!

Tiden flyr :)

Tipper at jeg har igjen 6 uker ca jeg også ;-) Herreminhatt, er vi klare? :-)
Gleder meg til å ha utstyr klart, DA er jeg nok helt klar. :-)
33+1 :-)

Tipper at jeg har igjen 6 uker ca jeg også ;-) Herreminhatt, er vi klare? :-)
Gleder meg til å ha utstyr klart, DA er jeg nok helt klar. :-)
33+1 :-)

Så moro :D Jeg er litt usikker på om jeg er klar egentlig :P hehe, er nok veldig klar når han kommer ;)

Tipper at jeg har igjen 6 uker ca jeg også ;-) Herreminhatt, er vi klare? :)
Gleder meg til å ha utstyr klart, DA er jeg nok helt klar. :)
33+1 :)

Får nesten litt noia av tanken, tenk at snart ligger de her i armene våre <3

Blir satt igang i uke 38 ;)
What? Blir man satt i gang i uke 38? Gjelder det meg også tro? Trudde jeg skulle gå til uke 40?
Jeg er uke 32+3 idag (søndag) og det er presis 8 uker igjen til 1 feb (min termin)
Hvis du har 6 uker igjen så skal du ha 18 Januar? Skjønner ingenting - er det spes grunn at du blir satt i gang om 6 uker?
Uansett: heldig du er- godt å bli kjent med mini litt før tida :)

What? Blir man satt i gang i uke 38? Gjelder det meg også tro? Trudde jeg skulle gå til uke 40?
Jeg er uke 32+3 idag (søndag) og det er presis 8 uker igjen til 1 feb (min termin)
Hvis du har 6 uker igjen så skal du ha 18 Januar? Skjønner ingenting - er det spes grunn at du blir satt i gang om 6 uker?
Uansett: heldig du er- godt å bli kjent med mini litt før tida :)

Nei, det er ikke vanlig å bli satt igang, men siden datteren vår døde uventet under fødsel i uke 39 +1 forrige gang, vil sykehuset ha all kontroll denne gangen.

Nei, det er ikke vanlig å bli satt igang, men siden datteren vår døde uventet under fødsel i uke 39 +1 forrige gang, vil sykehuset ha all kontroll denne gangen.
Leit å høre om datteren deres! Ja da forstår jeg at de vil ha kontroll så krysser vi alt vi har for at det skal gå kjempe bra denne gangen :-)

Back
Topp