*

Nelly Linnea
Nelly Oline
Nelly constanse
Nelly Amalie

Nelly Olivia
Nelly Sofi
Nelly Johanna

Mange fine forslag [:)] Har faktisk vært innom det fleste allerede også [:D] Foruten Constanse, Olava og Olivia... Men fine de også [;)] Takk

For et nydelig og sjeldent navn du har funnet[:)] Nelly Olivia eller Oline er jo kjempefint, og så passer det jo godt til Olai Leander også[;)]

Olai Leander...stilig navn som klinger fint...
Hva om lillesøster får ett navn som klinger likebra (?) : Nelly Elevine

Ååh, så mange fine forslag [:D] Men mannen min er så fryktelig vanskelig [&:] (synes jeg dah.. hehe.. fordi han ikke liker det samme som meg, kanskje er det jeg som er vanskelig? [8D])

Men hva synest dere om Nelly Nathalie? Jeg liker så godt Nathalie, men har ingen akutt "ja, det passet fint" - følelse til den kombinasjonen... Greit å få andres synspunkt [;)]

Min mann liker Nelly Eline, Eline er fint, men synest dobbeltnavnet høres ut som Neljeline når man sier det i normalt pratetempo, og Neljeline synes jeg rett og slett ikke er spesielt fint.. Bare jeg som er sær?

Nelly Evine
Nelly Sabrine

Nelly Olivia syntes jeg klinget bra

Nelly sofie
Nelly Severine
Nelly Beate
Nelly Agathe
Nelly MArie
Nelly Elise
Nelly Louise (med eller uten stum e)
Nelly cecilie
Nelly Sabine

Masse fine forslag her,snuppsi..
Synst Nelly Louise klinga bra=) passa fint til Olai Leander og=)
Nelly Olivia passa jo fint og,men kanskje d blir litt "dumt" med Olivia? Visst ikkje e jo d et fint alternativ;)

Litt spesi å bruke Olivia ja... så tror nok ikke det blir det nei, selv om det kunne fungert.. Har begynt å lure på om Nelly Alvilde kunne være et fint alternativ? Hva synes du? Vær ærlig da..

Nelly Alvilde...*smake på*
jo,d funka d og[:D]
nelly Alvilde og Nelly Louise e fine,synst eg..klinge bra=)

Hvordan går det? Kommet noe nærmere et navn som dere begge liker som passer til storebror Olai Leander? Olai Leander var et hærlig navn da[;)] Hva med Nelly Malina? Passer godt: Olai Leander og Nelly Malina[;)] Åsså er det litt spesielt også[;)]

Elsker gamle navn, og Nelly Alvilde passer fint til Olai Leander[:)]
"Neljeline" må du legge ned veto mot[:D][:D]
Flere forslag:
Nelly Olea (min favoritt)
Nelly Bertine
Nelly Alice
Nelly Oleane
Nelly Elida
Nelly Aminda
Nelly Matilda/Matilde

Er spent hva det blir til[;)]

Back