3001 innlegg

Nei, det kan i utgangspunktet ikke det.

Og man må jo både ha bestemt navn OG stemt over hvem som skal være tilgangsansvarlig. Så det er veldig hyggelig å vente til alle er med på avgjørelsene. Og før det må man jo komme opp med forslag til navn, og forslag til tilgangsansvarlig.

Navnet på gruppen blir stående under avataren til alle som er medlem av skjult gruppe. Så det er jo ikke så rart at man har lyst til å være med på å bestemme det. :)

Om vi venter til 18. november så er de som har termin 31. juli 4+0, så da har hvert fall de fleste en sjanse til å vite at de er gravide.

Edit: Og jeg må vel innrømme at jeg håper vi kanskje kan være såpass originale at vi kan velge noe annet enn det som allerede er valgt av de andre termingruppene. :)

Rask gjennomgang viser navnene til de andre terminforumene tilbake til juli 2014:
"Junibarna 2015", "♡ Maibarna ♡", "Aprilbarna`15", "Marsmellows-15", "Februarlykke 2015", "Januarskatter 2015", "Desemberskattene 2014", "Novemberskattene 2014 <3", "Oktoberskatter 2014", "Septembermødre <3", "Augustmødrene 2014" og "Julibarna2014"

Veldig enig med deg. Vært morsomt med et navn med litt fart i :D
Tenker så det knaker og alt jeg kommer fram til er navn som minner om russenavn :p hahah
 
50 innlegg ja... Da var det bare å skravle ivei da. Forrige gang flytta halve termingruppa til en annen gruppe, så håper det fortsetter å være litt liv her.
Flytta alle over til skjult gruppe?
 
Litt vanskelig å være original når man kanksje bør ha med juli og 2015 :). Håper noen kommer opp med et godt forslag, jeg er hvertfall ikke så flink med sånt :D
 
Back
Topp