3000!!!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Gratulerer til Pastella som har fått 1500 innlegg, men, som du ser, så KUNNE jeg klart 3000 om jeg bare ville[;)]

Dette er altså mitt innlegg nr 3000.. håper ikke alle er lei av meg nå[;)]

Litt ballonger må til for å feire at mannen minog jeg har vert gift i ett år i dag, og at jeg sitter her og skriver på mitt 3000nde innlegg på babyverden!

Gratulerer masse!!!!!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Gratulerer til Pastella som har fått 1500 innlegg, men, som du ser, så KUNNE jeg klart 3000 om jeg bare ville[;)]

Dette er altså mitt innlegg nr 3000.. håper ikke alle er lei av meg nå[;)]

Litt ballonger må til for å feire at mannen minog jeg har vert gift i ett år i dag, og at jeg sitter her og skriver på mitt 3000nde innlegg på babyverden!

*DANSER FOR DEG OG DIN KJÆRE* *GRATULERE*

gratulerer så mye med dagen....skal dere noe spennende i dag eller?

Gratulerer så masse[:D]
med bryllupsdagen og 3000 inlegg

Gratulerer!! Jeg er ikke lei deg[;)]! Feirer deg med pepperkaker nå. Ha en kos dag!

Gratulerer kjempemasse til dere begge.

Har ikke store planer for dagen, skal kansje spise middag på vår lille "kjærlighets-resturant" - Peppe's Pizza her i "bygda".. (Ikke i Bergen akkurat nå, hemmelig sted.. må jo unngå alle papparazzi-fotografer og sånn[;)])

Ellers tilbringer vi nok dagen hos svigers[:)]

En annen glanyhet!!
I gårkveld fikk mannen min kjenne "lillePling"sparke for første gang!

gårkveld fikk mannen min kjenne "lillePling"sparke for første gang!
Åhh...så morro da Fiorelina[;)]Da ble han nok stolt tenker jeg..[;)]

tja.. han reagerte omtrent som meg..
Åja, det der var nok et spark, ja..
Det er ganske uvirkelig for oss at det er et lite menneske der inne, selv om vi vet det veldig godt[;)]

Takktakk alle sammen[:D]

gratulerer så kjempe masse [:D] men hvem kan gå lei deg da fiorelina? ikke jeg i hvertfall [;)] kos deg med 3000 innlegg og kos deg med mannen din [:)]

Hyggelig at du nå har rundet 3000 innlegg!!

Håper du og mannen får en herlig feiring, og at dere slipper unna paparazzi-fotografene for en liten stund:-)

Hurra for dere!!

klem,M

GRATULERER
MED BÅDE
BRYLLUPSDAG
OG
3000 INNLEGG

Så gøy da! Gratulerer med 3000 innlegg, bryllupsdag og at mannen har kjent lille pling[:D] *klemme*

Åååååååååååååå det var sannelig meg mye å feire...!!!

GRATULERE SÅ MYE MED STORT & SMÅTT...
fra innlegg her, til spark i magen å ikke MINS dagen deres [:D]

*juble høyt for deg*

Go klem fra Kathrine

Back
Topp