30 UKER...

mamma84

Glad i forumet
Idag er jeg 30 uker på vei....

Nå er det bare 10 uker og 2 dager igjen til terminen min mandag 5 desember!!!!!!!

Gratulerer! Det går framover!

Jeg har fri fra jobb idag, og da synes nurket at jeg er for mye i ro. Sparker og styrer på! Hærlig!

Er så deilig!!!!

Hun er så vant til at jeg er rolig (har ikke jobb) at hvis jeg styrer mye en dag, så danser hun fælt... Tror hun prøver å gjøre sånn som mammaen sin!!!![:D][:D]

Vet du at det blir ei jente?
Legen vår tror at det kanskje er ei jente, men ikke sikker..

Ja, for da vi var på ordinær UL trodde hun jordmoren at det var jente, men det var litt usikkert. Derfor bestillte vi 3D UL på Majorstuaklinikken og fikk det bekreftet der... Eller han sa at han var 99% sikker for de kunne aldri si 100%...

Så da er det vel liten sjanse for at det titter ut en liten gutt...??

Takk for det bast!!!

grattis

så morsomt, gleder meg til det blir min tur en gang [:D]

Hvordan var det å være på 3D UL? Høres jo vannvitting spennende ut da!!

Arwen kommer av Ringenes Herre, i allefall for vår del.. Der er visst 5 i Norge som heter det fra før..
Det var jeg som ville he det navnet (LOTR-frelst), visste ikke om jeg turte å foreslå det til sambo engang, men han syntes det var skikkelig fint! [:D]

Ella!

3D ultralyd er utrolig spennende! Det kostet 1000 kroner der vi var, men det er virkelig værdt det!!!!

Vi håper på jente vi og.. Og en lillebror litt senere. Blitt veldig glad i det navnet vi og! [:)]

Back
Topp