30 uker! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Idag er jeg 30 uker på vei! :)
Hurra for baby som fortsatt koser seg der inne! :)
Nå må vi bare bli enige om navn snart. Vi hadde jo to kandidater, og storesøster fikk velge. Men igår var hun brått usikker. Håper vi finner ut av det snart! :)

Ellers lurer jeg på om noen vet muligheten for ultralyd på fødepoliklinikken? Skal dit til uken for en samtale, men er det lov å spørre om å få se på baby også? Eller er det upassende?
Har jo lyst på 3D, men om jeg får gratis ultralyd på sykehuset hadde jo det vært like fint! :)

Gratulerer med de 30 :-D Herlig!

Du kan vel alltids spørre - skader jo ikke det? Det verste som kan skje, er å få et nei :-)

30 uker i dag selv. Ikke i nærheten av å bestemme navn. Vet du hva slags kjønn du får?

Hurra for 30 uker!! Jeg er også 30 uker på vei i dag :)

Gratulerer med de 30 :-D Herlig!

Du kan vel alltids spørre - skader jo ikke det? Det verste som kan skje, er å få et nei :)
Takk! :-)
Nå føler vi virkelig at nedtellingen begynner!:-)
Og det er mye igjen som skal gjøres, så nå må jeg henge i! Bare synd at jeg er så trøtt for tiden...
Ja, det må vel være lov å spørre om ultralyd? Ser om jeg tør! :-)

30 uker i dag selv. Ikke i nærheten av å bestemme navn. Vet du hva slags kjønn du får?
Gratulerer til deg også! :-)
Jordmor mente det blir en liten jente til. <3
Og både jeg og samboeren min tenkte det samme før hun sa det. Vi har jo sett jente på ultralyd før, og det var ingenting mellom bena, samme hvilken vei jordmoren tittet.
Hadde vært fint å få det bekreftet 200% ved en ultralyd til da! :-)

Gratulerer :) :)

Gratulerer :)

Back
Topp