30 uker!

Amie82

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Gleder meg så masse til å hilse på gullene!Tenk at det er ikke så lenge igjen! :)
Var på vekstkontroll i går å alt så supert ut :) Et perfekt tvillingsvangerskap sa legen! Klart det er tungt til tider å bekkene er skranglete å jeg begynner å få en del vann i kroppen men tenker SNART SNART er jeg ferdigImageUploadedByBV Forum1366745784.543232.jpg:)
Har handlet inn alt og har begynt sånn smått å få alt på plass da jeg kan plutselig kan havne i Bodø på sykehuset, å kjenner jeg meg selv rett så klarar jeg neppe å slappe av hvis ikke alt er iorden hjemme..

Så fin du er!!!
Gratulerer med 30 uker. Ikke lenge igjen nå!
Fått beskjed om at du skal føde tidligere? Eller går du til de små får nok av å leke-sloss der inne?

Ikke lenge igjen nå! Du må vel nesten forvente å føde før det er gått 40 uker, så det er vel greit med alt som er gjort.
Fin mage forresten, så koselig med bilder av magen og den vordende storebror! :)

Fin mage, og for en fantastisk situasjon med to fantastiske inni deg :-) Herlig!

Takk :)

De tror på sykehuset at tvillingene kommer til å komme før termin. De tipper mellom uke 36-38 .
Storebror kom 2 uker før termin så jeg tror det er derfor de sier det :)
Hun kunne si i går at jeg kom sikkert til å bli satt igang mellom uke 38-39 hvis ikke noe hadde skjedd til da.
Jo lenger di holder seg i magen jo bedre :) Men etter uke 36 skal de bare komme!! ;)

Tusen takk :) Alle sier at jeg har liten mage til at det er 2 men det gjør ikke så mye da det enda kan gå 9 uker til før gullene kommer ;)

Så flott tvilling-gravid mage!!

og Gratulerer med 30-uker!!

Flott tvillingmage! Og gratulerer med 30 uker. :)

Tusen takk <3

Så utrolig fine bilder!!! :)
Herlig at storebror klemmer magen! :)
Nå er du snart mamma til tre! Spennende! :)

Takk <3 :)
Ja det er helt rart å tenke på at vi snart er en familie på 5!

Gratulerer med 30 uker :)
Ja tiden flyr, og det er ikk elenge til nå før vi alle har en eller to søte små ;)

Nydelige magen <3

Back
Topp