30 uker idag

*Carine*

Elsker forumet
husker dere i "gamle dager" da forumet vårt var fullt av oppdateringer og gratulasjoner på hvor langt vi var på vei?
idag er altså jeg 30 uker... 10 uker til jeg skal bli mamma for andre gang. Veldig rart og veldig fort tiden går... Blir spennenede!!

Oi, kjære vene, så fort tiden går, fatter ikke at den kan gå så fort jeg! [:D]

Gratulerer med 30 uker!! [:)] Ikke lenge igjen nå nei!

Gratulerer med 30[:D]

Herreminhatt syns tida går så fort!!!!! Gratulerer med 30 uker![:)]

Grattis!! Så kjekt at det går fort! Det er like fantasisk andre gangen som første. Gled deg!!![:D]

takk jenter! ja blir spennende tid... og spennende å se hvordan det blir for håvard å bli storebror [:)]

Gratulere så masse!! [;)]

Gratulerer med 30 uker!! Er formen bra ?

Grattis, veldig gøy! Samme forum igjen vi to :-)
Selv synes jeg det er mye mer slitsomt denne gangen å være gravid, og gleder meg veldig til januar når lillebror/lillesøster kommer. Håper formen din er finfin!

gled deg!!! det er så koselig!![:D][:D]

Du får holde oss oppdatert[:D]

ORIGINAL: siggen

Gratulerer med 30 uker!! Er formen bra ?

formen har vært ganske laber, men nå går jeg på jernpiller (eller lykkepiller som gubben kaller det) og det er såååå deilig å være litt i form igjen. Så nå går det bare bra. Takk som spør [:D]

ORIGINAL: aussiebub

Grattis, veldig gøy! Samme forum igjen vi to :-)
Selv synes jeg det er mye mer slitsomt denne gangen å være gravid, og gleder meg veldig til januar når lillebror/lillesøster kommer. Håper formen din er finfin!

Er vi det ja?? så koselig!! du er jo bare rett bak meg. Håper det er bra med deg og! Syns det har vært veldig pes jeg og, men det er formen sin skyld... kjedelig å sove hele tiden[;)] Men som sagt mye bedre nå, og da kan jeg nyte dagene litt mer. Her blir det en lillebror, ingen tvil om det.

Back
Topp