30 uker idag

nekob

Forelsket i forumet
Endelig har jeg også nådd 30 uker [:)]

Var hos jordmor idag, og alt er bare bra. SF mål på 29 cm.

Siden jeg deltar i et forskningsprosjekt på UNN her i Tromsø, får jeg ultralyd hver 4 uke. Alltid like spennende! Fikk 3D ultralyd sist, men prinsen nektet snu seg, så vi fikk dessverre ikke noen fine portrett bilder av han [;)]. Sjenert kanskje [:D]

Nå er det ikke mange ukene igjen. Jeg skal ta KS, så vi får vite dato seinere i mai. Blir rart å vite dagen vi skal bli foreldre igjen [:)]. Men åh som vi gleder oss [:D][:D]

Gratulerer med 30 uker[:D][:D][:D]
Tenk da har du sikkert bare 7-8 uker igjen[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye!!

Visste ikke at du er fra Tromsø. Jeg og et par julijenter skal ha gravidetreff i mårra formiddag (12.30) på meieriet. Kjempe koselig om du vil slenge deg med! [:)] Vi kjenner ikke hverandre så godt vi andre heller (har bare møtt hu ene en gang før liksom) så du vil nok ikke føle deg utestengt [:D] hehe

Gratulerer sååå mye med 30 uker [:D][:D] er det selv i dag [:D][:D]

Heisann [:)]

Jo er her fra Tromsø, eller distriktet like utenfor, men ikke den mest aktive her inne på Babyverden[:)]. Leser jo ofte her inne og konstanterer vel som alle andre at PUH... man er ikke alene om den eller den vondten eller rare ting og bekymringer angående graviditeten.

Skal se om jeg kommer meg på treff, har mange ganger tenkt å dra, men det passer sjelden[8|].
Har en på 13 år og en på 6 år fra før, så hun lillesnuppa må i såfall være med.

Finner dere på Meieriet halv 1 hvis jeg kommer [:D]

Back
Topp