30 uker i dag :)

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Tenk at jeg er 30 uker i dag :) :) "Bare " 10 uker igjen :) Feiret dagen med å ta med datteren min på 3,5 år oppi slalåmbakken for første gang i dag :) Storkoste seg :) Og forrige onsdag var jeg hos legen og fikk bekreftet på ultralyd at d er ei lita frøken der :) Han sa han var ganske sikker på at d er jente :) Men kan vel aldri være 100%sikker. Fikk også bekrefte at alt var bra med hjerte,galleblære og hjerne :) Nå gleder vi oss til å treffe lille nurket for første gang :)

Tenk at jeg er 30 uker i dag :) :) "Bare " 10 uker igjen :) Feiret dagen med å ta med datteren min på 3,5 år oppi slalåmbakken for første gang i dag :) Storkoste seg :) Og forrige onsdag var jeg hos legen og fikk bekreftet på ultralyd at d er ei lita frøken der :) Han sa han var ganske sikker på at d er jente :) Men kan vel aldri være 100%sikker. Fikk også bekrefte at alt var bra med hjerte,galleblære og hjerne :) Nå gleder vi oss til å treffe lille nurket for første gang :)
Så flott da! Gøy når de får oppleve litt nytt disse små! Gleder meg til å lære lillegutt i magen å elske turer og friluftsliv!

Gratulerer med 30 uker! :-)
Og hørtes ut som en veldig fin dag!
Godt at alt var bra med jenta i magen også! :-)

Ja, nå nærmer det seg :) Kjenner d var godt å bikke uke 30... Da går d an å ta redebyggingen litt mer på alvor :P

Så bra! Hørtes ut som en kjempe fin dag for dere alle sammen:)
Gratulerer med 30 uker og lita jente:D
Bare 10 uker igjen ja, tiden flyr!! Plutselig er de her disse bittesmå tassene:)

Takk,jenter :) Ja,plutselig er de her :) Blir rart å gå fra ett barn til to.. Kjenner at jeg har behov for å nyte den siste tiden med min datter før nurket kommer. Har lite energi og overskudd,så av og til er det vanskelig å strekke til. Men prøver så godt jeg kan :) Og da er det ekstra godt med slike dager som i dag der hun virkelig storkoste seg :)

Back
Topp