30 uker- bare 10 uker igjen!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Jeg har 11 uker til termin og er helt stressa til tider! Vet at jeg egentlig ikke trenger det, nesten alt utstyr er kjøpt inn, vogna skal hentes i butikken på lørdag og tilogmed stelleplassen står klar med bleier og det hele :p

Er du blant dem som plutselig får tidsnød? Så mye skulle vært gjort før babyen kommer. Utålmodigheten i forhold til partneren din kan bli stor. Kommer han til å bli ferdig med det han lovet før babyen kommer? Plutselig må det ryddes i skap, skuffer, kjeller og loft. Nyt energien, men husk at det kommer en dag i morgen også.

Les mer om babyen, mor og far i denne perioden her!
Frøkna i magen var visst målt til 1650g som tilsvarer vekta for uke 30, på ul var jeg bare uke 27 +5.
Følte meg stressa før, men nå tar jeg det ganske med ro... Eneste jeg er litt stressa med nå er om jeg orker å sy ferdig babynestet. Magen er ganske i veien for tia.. Og jeg er bare 29 +1. Resten er nesten i boks. Samboeren tar hovedansvaret for oppussingen av barnerommet. Så da har jeg ikke det foran meg, jeg skal bare hjelpe til. Han har fått beskjed om hvordan rommet skal være :p

Jeg er 31+5 I dag, men stresser ikke med noe enda :p har nok det meste I hus, men ingenting er klart. Vogn og seng og slik står fortsatt trygt plassert på loftet, litt av grunnen er nok at jeg ikke kommer meg opp på loftet alene, og min kjære er virkelig treg med ting :p

Tenker jeg må ha noe å gjøre siste ukene før termin også, så tar nok det meste da:) om han blir født mye før termin, så vil han uansett ikke ha bruk for tingene før han er noen uker gammel ;)

Er 31 uker idag og tar det helt med ro. Det meste er egentlig klart, mangler vell egentlig bare å hente vogna ila august og sette opp sprinkelsengen (som hun ikke skal bruke før hun er litt eldre).

Ikke fått noe hastverk enda, heldigvis. Men det kommer nok etterhvert :)

Føler meg ikke stressa, men kan forstå at andre ser meg som stressa :-p vi skal flytte snart, og tenkte å ta alt av innkjøp etter det. Bestilt vogn da, så den står klar til å hentes :-)

Burde vært mye mer stresset, har ca bare 5-6 uker igjen da hun må ut før tiden. Har så og si INGENTING klart, og skal unngå stress siste tiden for å holde henne inne lengst mulig. Samboeren er førstegangs og helt dønn rolig på alt som må på plass Ila kort tid. Han har fokus på oppussing av huset utvendig.

Burde vært mye mer stresset, har ca bare 5-6 uker igjen da hun må ut før tiden. Har så og si INGENTING klart, og skal unngå stress siste tiden for å holde henne inne lengst mulig. Samboeren er førstegangs og helt dønn rolig på alt som må på plass Ila kort tid. Han har fokus på oppussing av huset utvendig.

Da hadde jeg nok begynt å stresse litt :-P

Har kjøpt inn da mesta, men ingenting e klart endå! å ikkje stresse eg heller, 6,5 veka te han ska ut no. Romme blir nok ikkje klar før han kjem, men ska såva på vårt rom i begynnelsen likavel :)

Back
Topp