30-minutters dupper

ings

Glad i forumet
Junibarna 2015
Andre som har bebiser som klokker inn på nesten nøyaktig tretti minutter per dupp? Ca to timer mellom hver, og sover ca 12 timer om natta (med en god porsjon ammepauser).

Skulle gjerne hatt henne til å sove lenger, hun virker ofte fortsatt trøtt når hun våkner syns jeg... Forsøk på å få henne til å sovne igjen funker veldig sjelden.

(5mnd og en uke, vært sånn siden ca 3 mnd)
 
11-12 timers natt ca og en dupp på 30min iløpet av hele dagen her. Men hun er stort sett blid og fornøyd så kan ikke klage, men følger denne viss noen har noen triks
 
11-12 timers natt ca og en dupp på 30min iløpet av hele dagen her. Men hun er stort sett blid og fornøyd så kan ikke klage, men følger denne viss noen har noen triks

Oi, det var ikke mye! Her er det kanskje tre halvtimer ila dagen. Syns ikke det er mye heller. Men de er ulike disse små, så kanskje det er tilstrekkelig? Mest fornøyd hun her og...
 
Begge mine jenter var sånn, bare korte dupper! Mellom 20 og 30 min hver gang. Overlykkelig nå som jeg har fått en som kan sove lenger ( bank i bordet ). Tror babyer bare er ulike der jeg...
 
Har lest at det skal være mulig å trene de på å sove lengre. Sover lengre om vi er på tur med vogna her og er ute å triller. Ellers bare korte dupper her og. Men blid og fornøyd likevel
 
Her er det stort sett 3 lurer på 30 min,12-13 timers natt avbrutt med 1 amming ca 04.30 :)

Var det samme her også før han plutselig begynte å sove mellom 1,5-3 timers økter for ca.2 uker siden :) han er 6 mnd i dag ;) har ikkje gjort nåke For å få han til, trur de finner ut av det selv. Spurte HS på 4 mnd kontroll men ho sa de styrte det selv og at det gjekk seg til selv av seg selv etterhvert og det gjorde det her hvertfall :)
 
Har lest at det skal være mulig å trene de på å sove lengre. Sover lengre om vi er på tur med vogna her og er ute å triller. Ellers bare korte dupper her og. Men blid og fornøyd likevel

Ja, er f.eks noen tips i pantleys "sove uten gråt" om å følge veldig med når de holder på å våkne, bysse ungen over i neste søvnfase osv og etter hvert skal hun sove lenger av seg selv, men her har hun ikke bitt på det ennå...
 
Var det samme her også før han plutselig begynte å sove mellom 1,5-3 timers økter for ca.2 uker siden :) han er 6 mnd i dag ;) har ikkje gjort nåke For å få han til, trur de finner ut av det selv. Spurte HS på 4 mnd kontroll men ho sa de styrte det selv og at det gjekk seg til selv av seg selv etterhvert og det gjorde det her hvertfall :)

Satser på det samme skjer her og etterhvert! Det sa helsesøster til meg og, at det endrer seg gjerne til færre, lenger lurer etterhvert, og at det er så mye som skjer framover med utvikling og innføring av fast føde, tenner osv. at det ikke var noe vits i å stresse noe med det nå...
 
Synes gutten min sover lenger hvis jeg klarer å time hvilen rett etter måltid, sover da 2 timer ca. Ikke alltid så enkelt å få det til å klaffe da skal sies;)
 
Back
Topp