30 DS

:-)

Elsker forumet
Kan man trene selv om man er veldig støl? Er det ikke lurt å vente en dag da? Det lærte hvertfall jeg når jeg gikk på idrettslinja. For når man er støl er det jo musklene som er brutt ned, og må bygges opp igjen. Så skjønner ikke hvordan hun kan si man skal gjøre det hver dag, hvis det ikke er bra for kroppen.

Noen som har greie på det? 

ORIGINAL: engle_mamma

aner ikke bortsett fra at jeg er utroooolig støl etter 2 dager trening, skal trene i dag for 3 gang, så håper det er over snart.
[:)][:)]

Prøver å trene i dag jeg, er også på dag 3. Så håper jeg slipper å bli så støl i dag[:)]

hmmm er ikke sikker, men jeg fikk hvertfal beskjed av svømmetreneren av om jeg var støl ville det gå fortere over om jeg holdt musklene i bevegelse.. Og jeg merker jo det av om jeg er støl og sitter på ræva hele dagen er det et mareritt å reise seg, men om jeg holder meg jevnt i bevegelse er det ikke på langt nær så ubehagelig eller langvarig :)

Hos meg er det ofte sånn at det hjelper å trene hvis jeg er støl, da blir jeg mindre støl liksom. Aner ikke om det er bra, har altid hør at man ikke skal trene hver dag, men ha minst en dag mellom hver trening for at kroppen skal få hente seg inn, og fordi det er veldig lett å slutte med trening hvis det blir for mye, men siden 30DS bare err i 30 dager, ikke en livstilsendring, så er det kanskje forskjell på det?

Som jeg skrev i et annet innlegg her igår. Om du f.eks må gå opp en 200m bratt bakke hver dag for å komme deg hjem, skal du da bare gå ut døra annenhver dag fordi du blir støl?
Høres helt på trynet ut spør du meg...
Hos meg blir også stølheten borte om jeg holder meg aktiv resten av dagen etter at jeg har trent, eller det blir bedre ved neste treningsøkt.
Er på min 4. dag idag, og dag to kjentes jeg mørbanka ut i hele kroppen og lurte på åssen i heite jeg skulle klare å trene igår. Men det gikk mye bedre enn de to første gangene. Og er nesten ikke støl idag...[;)]

Sitter å psyker meg opp til neste runde her nå...[8D]

Tren i vei du!!!![;)]

ORIGINAL: *Vero9ca*

Som jeg skrev i et annet innlegg her igår. Om du f.eks må gå opp en 200m bratt bakke hver dag for å komme deg hjem, skal du da bare gå ut døra annenhver dag fordi du blir støl?
Høres helt på trynet ut spør du meg...
Hos meg blir også stølheten borte om jeg holder meg aktiv resten av dagen etter at jeg har trent, eller det blir bedre ved neste treningsøkt.
Er på min 4. dag idag, og dag to kjentes jeg mørbanka ut i hele kroppen og lurte på åssen i heite jeg skulle klare å trene igår. Men det gikk mye bedre enn de to første gangene. Og er nesten ikke støl idag...[;)]

Sitter å psyker meg opp til neste runde her nå...[8D]

Tren i vei du!!!![;)]

Så bra du ikke er støl i dag, da begynner jeg på min treningsøkt nå. Og satser på at det blir bedre[:)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Er på dag 4 nå, og i forgårs holdt jeg på å daue for jeg var så støl.[8D][8D][8D]
igår var det kun i leggene jeg var støl, og idag er jeg tilnærmet normal..[8D][:D]

Hihi! Godt vi er fler...[8D] Virker nesten som at dette er normalt![;)]

Back
Topp