30 DS level 1

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Dere som har fullført level 1. Så dere synlige resultater etter den tiden, og evt hvor mye?[:D]

Hmm..tror ikke det. Tok bilder på dag 1 og dag 9.......kan igrunn ikke se forskjell[:D]
Er på level 2 nå, føler meg hvertfall sterkere og sprekere![:)] (og støl[8D])

ORIGINAL: ninni82

Hmm..tror ikke det. Tok bilder på dag 1 og dag 9.......kan igrunn ikke se forskjell[:D]
Er på level 2 nå, føler meg hvertfall sterkere og sprekere![:)] (og støl[8D])

støl ja.... herregud... har stoore problemer med å gå opp og ned trappene[:D] MEN får håpe at det kommer noen resultater utav det[;)]

jaaa, så veldig godt forskjell[:D] gikk ned 5 cm på 10 dager rundt magen [:D] du kunne få sett bilde men jeg får ikke til å legge ut bilde her[:@]

ORIGINAL: linom

jaaa, så veldig godt forskjell[:D] gikk ned 5 cm på 10 dager rundt magen [:D] du kunne få sett bilde men jeg får ikke til å legge ut bilde her[:@]

Oi, det var mange cm!![:D] SÅ bra.
Jeg prøver egentlig ikke å miste så mange cm på magen da, men lårene kunne godt fått litt mindre omkrets[;)]

Er igrunn det jeg er redd for også...at jeg bygger muskler som gjør dem større i stedet...men de blir hvertfall strammere da?!

ORIGINAL: Lolodi

Ingen forskjell! Ikke etter 30 dager heller for den saks skyld [:'(]

Ingen forskjell i det hele tatt? var du godt trent fra før av da?

ORIGINAL: linom

det er jo kjempe bra!! *håpe-håpe*

Mista 11 cm rundt magen etter level 1, men gikk ikke ned i kg.

ORIGINAL: Charl0tte

Mista 11 cm rundt magen etter level 1, men gikk ikke ned i kg.

wow det er jo sinnsykt mye

Back
Topp