30 days....

Bibbi snart nr.3

Betatt av forumet
Trente første gang etter den i går, i dag har jegg sånn gangsperr i kne,lår..osv. bør jeg la vær i dag og bare trene annenhver dag? Har vært mye plaget med bekkenløsning i svangersk.og litt etterpå , er redd for å gjøre det verre igjen men samtidig bør jeg begynne med trening( annbef. av fysio) Blir litt skeptisk til dvd (30d) når jeg hører mange får sm.i legg,kne....[8D]

Jeg har ikke testet, men siden "slle" får så sykt vondt så dropper jeg hele greia har jeg bestemt meg for! Hadde igrunn tenkt å hive meg på bølga selv!

Start med annenhver dag du [:D] Du kommer jo til å se resulater litt seinere da, men bedre seint enn aldri [:D]

Hvis det er bare gangsperre du har, ville jeg nok trent i dag også[;)] Men er det er viktig og passe på knær og ankler. Husk at det er lett å skade seg hvis man ikke er obs!

Har du trent styrke før? For det er enkelte øvelser som kan gjøre skade om du ikke holder 90 grader vinkel i fot, kneet bak tåen i knebøy type ting.. Og om du har hatt problemer med bekkenet så vær obs på den øvelsen som du trekker vektene bakover og står med litt knekk i ryggen(ikke så flink å forklare nei....[8|]), der hun sier albuen rett bak.. Den øvelsen skal du passe på at du har rett rygg og samtidig holder inne magemusklene, skjønner? Ellers kan den være hard for korsryggen... Har selv hatt problem med bekkenet lenge etter svangerskapet.. Men er nå på dag 16 er det vel,og det går helt fint!!! Trener hver dag. Er bare i begynneseln en blir stiv,men ta det i ditt tempo![:)] Og pass på å gjør det riktig![:)]

Tusen takk for svar[:)]Har vel egentlig ikke trent noe særlig før, gått hos fysio i svangersk.og 6mnd etterpå men trente mest i slynge og noen øvelser for rygg og mage.Har sikkert ikke gjort øvelsene helt riktig siden jeg verker sånn i bena i dag, kan kansje gjøre noen av øvelsene og kutte ut de verste.....jobbe litt med bildekkene som jeg har rundt magen[8D]

Venter fortsatt på dvd'en min jeg, men ser jo at mange av de andre jentene har sagt at de var stokk stive de første dagene. Så hvis det "bare" er musklene som har kjørt seg, og det ikke er ledda som er vonde, så tror jeg egentlig det tyder på at du har gjort øvelsene riktig?

ORIGINAL: Aislin

Venter fortsatt på dvd'en min jeg, men ser jo at mange av de andre jentene har sagt at de var stokk stive de første dagene. Så hvis det "bare" er musklene som har kjørt seg, og det ikke er ledda som er vonde, så tror jeg egentlig det tyder på at du har gjort øvelsene riktig?

da tenkte eg og..

ORIGINAL: Aislin

Tenker det samme eg, hvis det er musklene som er vonde ville eg bare trent, men hvis det er ledda som er vonde ville eg tatt pause! Trente første gang i dag og er spent på å vite hvordan eg blir i morra. Brukte ikke vekter i dag da, må ut i garasjen og finne dem frem til i morra[;)]

Back
Topp