Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror det er litt sånn spikersuppe opplegg, at hvis du tar de pillene og kutter ut de og de matvarene,
så skal du gå ned i vekt.
Men hvis du bare kutter ut de og de matvarene, vil du faktisk og gå ned i vekt[;)]
Har ikke prøvd de selv da.
Kjenner ikke til 30 Days, men har prøvd ut Slim Max (Fåes på helsekosten, som de andre du lurte på og gjøre [:)]) Har gått ned 5 kg siden begynnelsen av september, men hadde og gått ned 3 kg før den tid og. Hørt masse positivt om dem. http://www.slimmax.no/ Har ikke tatt de på 3 uker nå og har ikke gått opp i vekt igjen. Men tenkte å kjøpe dem igjen. Koster 299. [:)]
Både eg og sambo prøvde 30 days, men det var å slenge peng ut vinduet. Mulig han gjekk litt ned, men eg forblei min størrelse.
Eg brukte tidlegare coffee slender (kjøpt på helsekosten til ca 500kr), og det gjekk eg ned 5-6 kg på, før eg vart gravid. Det er det einaste av alt eg har prøvd som faktisk funka.
Jeg bruker dem, og har gått ned 6 cm rundt midja, å har enda en uke igjen på de så for min del funker de [:)]
Men man må spise bra med mat, jeg spiser 5 ganger om dagen, og JA jeg unner meg litt godt også, ikke bare kaninfor å hypersunt her nei, da er jeg redd for at jeg ville rasa opp igjen når jeg hadde slutta med "slankinga"..Også går jeg en times tur om dagen.. Så en trenger ikke gjøre det store [:D]