30 days

BarnNr2PåVei

Blir kjent med forumet
hører med dere her inne og jeg[:)] er det noen som har prøvd 30 days for en stund siden. Lurer på om man går opp igjen når man slutter med det? kjekt å gå ned, men kjipt hvis man skal gå rett opp igjen[:-]

sleng gjerne med om dere gikk ned av de[:)] og hvor mye;) 

Jeg gikk på de,og målte rundt magen hver uke. Tok av 11 cm rundt magen på 30 days,sluttet for en og en halv uke siden,og målte meg forrrige onsdag og da hadde jeg tatt av mer,husker ikke nøyaktig,men var en del[;)] Gikk på oxy-tarm i tillegg

grattis bekkibjarnoll. det er fantastisk mye da[:)] har lest om så mange positive resultat nå at kanskje jeg bare MÅ prøve jeg og[:D]

kopi

erte bare dette fra en side:

30 Days™ er en norskutviklet verdensnyhet som viser seg å virke på det farlige magefettet som flere og flere nordmenn plages med.

En urteblanding som tradisjonelt er brukt til å redusere fettmengden i mage/midjeregionen og på indre organer.

Kroppsfett må du ha, men for mye kroppsfett på feil sted kan i følge forskerne være ugunstig. De er enige om at magefettet er det farligste, og at magefettet har større innvirkning på stoffskiftet enn fett andre steder på kroppen.

Fjerning av avfallstoffer er en viktig del av kuren. 30days renser lever og nyrer og setter fart på immunsystemet slik at mengdene av cellulitter og overflødig væske blir redusert.

er helt enig med deg hildemor 84. har selv sagt at jeg aldri skal prøve noe sånt, men nå er det bestilt så får vi se åssen det går[:D] er kunn redd for jojo slanking. det er mer deprimerende enn å ha ti kilo for mye....synes jeg da!

selges på enkelte helsekost butikker, men jeg bestilte gjennom buyhelse.no. det er ett pakketilbud med 30 days å sånn tarm rens

ORIGINAL: hmmm...

selges på enkelte helsekost butikker, men jeg bestilte gjennom buyhelse.no. det er ett pakketilbud med 30 days å sånn tarm rens

Hvor mye ga du for det pakketilbudet?

Back
Topp