30 DAYS

Pirisjura

Glad i forumet
Noen som har prøvd dette og vet om det funker? Vurderer og bestille...
Har 7 kg jeg må gå ned til sommeren, så jeg begynner og stresse litt[&:][&:]

ORIGINAL: Pirisjura

vet ikkje om det funker... men 30 days SHRED funker [;)]

ORIGINAL: kasandre

vet ikkje om det funker... men 30 days SHRED funker [;)]

Har kjøpt 30 day shred, har bare fått trent 2 ganger....[8D] Så derfor hadde vært så greit å ta en liten "snarvei"...[8D]

ORIGINAL: Himmelblå

Har kjøpt 30 day shred, har bare fått trent 2 ganger....[8D] Så derfor hadde vært så greit å ta en liten "snarvei"...[8D]

Snarveier til vektnedgang fungerer sjelden...(eller aldri)
Må nok svette litt for å få resultater på 30 dager.[;)]
30 days shred høres bra ut det da + at en får beveget seg og trimmet hver dag[:)]  Go for it...
Tenk på at du vil få bygget muskler--> større forbrenning---> mere vektnedgang på sikt, og får en strammere/fastere kropp.[:D]

Helt enig med Himmelblå.
En annen ting er å huske på at for å gå ned i vekt må man forbrenne mer kcal enn man konsumerer [:)]

Begynner du og trene og passe på at du ikke spiser mer enn du forbrenner kan du fint gå ned 7 kg på 8 uker f.eks.
Men da er det lite rom for utskeielser, sier det bare [:D]

Jeg har kjøpt inn den der, men vet ikke om jeg kommer til å begynne på den. Akkurat nå går jeg på Bio Drain - går på det 2 ganger i året, og det funker! Er jo nesten samme greiene, bare 30 days tar spesielt på magen da...
Og 30 day SHRED funker veldig bra [:D]

ORIGINAL: *Snoopy*

Eg har gått ned 5 kg på de [:D]

På 30 DAYS ???

På 30 DAYS ???

Jupp.Og en karbo diett og minimal trening så gikk eg ned 5 kg på en mnd..Har nå hatt pause i 1 mnd men skal begynne på ny kur nå neste uke [:D]Har gått ned 3 kg til etter den kuren..

På 30 DAYS ???

Jupp.Og en karbo diett og minimal trening så gikk eg ned 5 kg på en mnd..Har nå hatt pause i 1 mnd men skal begynne på ny kur nå neste uke [:D]Har gått ned 3 kg til etter den kuren..

Åj åj åj, så bra!![:D][:D]
Hm...tror jeg må bestille den da [8D] Brukte du den rensekuren itillegg?
Holder meg under 1400 kcal om dagen, og triller tur nesten hver dag, men har bare gått ned 600 gram på 2 uker, så dette går for treigt...[&:][8|]

På 30 DAYS ???

Åj åj åj, så bra!![:D][:D]
Hm...tror jeg må bestille den da [8D] Brukte du den rensekuren itillegg?
Holder meg under 1400 kcal om dagen, og triller tur nesten hver dag, men har bare gått ned 600 gram på 2 uker, så dette går for treigt...[&:][8|]

Nei vi bestilte ikke den kuren,men 30 Days er litt sånn rensende alene.Det syntes hvertfall eg [;)]

De funket ikke på meg. Prøvde de etter graviditeten med eldste mann...
Eppleedikk kappsler funket på meg

Back
Topp