Synne* Elsker forumet 23 Mar 2010 #1 Prøvde første økt idag [:)] - Hjelpe meg sier jeg bare!! Hehe.. Meen, skal fortsette med det ja.. Fullføre 30 dager [:)] + at jeg bruker rockeringen litt [8D]
Prøvde første økt idag [:)] - Hjelpe meg sier jeg bare!! Hehe.. Meen, skal fortsette med det ja.. Fullføre 30 dager [:)] + at jeg bruker rockeringen litt [8D]
MarcusMamma Forumet er livet 23 Mar 2010 #2 stå på[:D] er halvveis i dag, level 2 er beinhard!!! Men skal absolutt fullføre[:D]
Synne* Elsker forumet 23 Mar 2010 #3 ORIGINAL: MarcusMamma stå på[:D] er halvveis i dag, level 2 er beinhard!!! Men skal absolutt fullføre[:D] Takk det samme [:D] Gått ned noe du da? Å har du endret kostholde mye?
ORIGINAL: MarcusMamma stå på[:D] er halvveis i dag, level 2 er beinhard!!! Men skal absolutt fullføre[:D] Takk det samme [:D] Gått ned noe du da? Å har du endret kostholde mye?
MarcusMamma Forumet er livet 23 Mar 2010 #4 merker ikke noe ennå[&:] skal måle om 15 dager får se da[:D] prøver barer og spise mindre men ofte, og mye vann, snop i helgen[:)]
merker ikke noe ennå[&:] skal måle om 15 dager får se da[:D] prøver barer og spise mindre men ofte, og mye vann, snop i helgen[:)]
Synne* Elsker forumet 23 Mar 2010 #5 ORIGINAL: MarcusMamma merker ikke noe ennå[&:] skal måle om 15 dager får se da[:D] prøver barer og spise mindre men ofte, og mye vann, snop i helgen[:)] Okei [:)]
ORIGINAL: MarcusMamma merker ikke noe ennå[&:] skal måle om 15 dager får se da[:D] prøver barer og spise mindre men ofte, og mye vann, snop i helgen[:)] Okei [:)]