30 days shred?????

hufselufs<3

Glad i forumet
dere som har prøvd, hvor får dere tak i dvd og funker det eller? hørtes veldig morsomt ut å prøve :-)

Har prøvd, fekk skikkelig betennelse i achillesen som eg sliter med enda etter 3 mnd. Men, gøy var det, funka gjorde det og. Det er lurt å begynne litt meir forsiktig enn eg gjorde da ;o)
Eg lasta den berre ned fra internett :o)

husker du hvor du fant den?
uff da, det hørtes ikke noe behagelig ut. hehe men bra det var gøy da :-)

Jo det er gøy, men pass på så du ikkje skadar deg. Eg fullførte opplegget i fjor vår, men det tok litt tid før eg skjønte kva eg måtte gjere for ikkje at knærne mine skulle DØ. Hopping er tydelegvis ikkje mi greie, så eg gjorde andre oppvarmingsøvelsar enn "jumping jacks". Og eg var så støl som eg aldri har vore før på dag 3-4, eg kunne ikkje gå bortover eit beint golv utan å sjå ut som om eg var 90 år. Å sette seg ned på do var grusomt fordi rompa er for stor til at eg kunne holde meg fast med begge hender på doringen

Eg gjekk ned ca 3 kg (og magemålet krympa med 8 cm/ 1 buksestr.) i løpet av opplegget, men eg brukte ca 7 veker på det pga reise og sjukdom innimellom.

Kjøpte den forresten hos http://www.amazon.co.uk, trur eg betalte under ein hundrelapp inkl. frakt.

men hva skjer når man slutter med det? Står jo 30 dager..hva skjer etter de 30 dagene? Bør man holde det ved like? eller vil alle kiloene komme tilbake igjen?

All trening funker jo, bare man gidder å dra seg opp av sofaen! :) Jeg fikk også skikkelig vondt i knærne (nå skulle jeg bare ned 5-6 kg da jeg begynte, så det var ikke fordi jeg var altfor tung heller), men ellers fikk jeg fort markerte muskler og så ganske kjapt resultat.

For et varig resultat må man selvfølgelig fortsatt holde seg i aktivitet. Denne treningsformen er vel mer ment som en "kick-start", med hard styrketrening og kondisjonstrening for max kaloriforbrenning. Du bør absolutt fortsette etter 30 dager (hvis ikke er det ofte helt unødvendig å starte treningen i det hele tatt), men jeg vil råde deg til å kjøre programmet litt sjeldnere etter de 30 dagene og heller gå en rask tur de dagene du ikke trener styrke.

Funka som bare rakkern på meg iallefall! Gikk inn 17,5 cm i livet på under 3 uker!!

Jeg syns det ble litt kjedelig i lengda, spes på level 1, men det er jo verdt det. Og varer bare i litt over 20 min, og det klarer man jo å lide seg igjennom

Da jeg var ferdig var jeg faktisk i såpass god form at jogging var gøy. Og det er LENGE siden sist for å si det sånn...

sas skrev:
men hva skjer når man slutter med det? Står jo 30 dager..hva skjer etter de 30 dagene? Bør man holde det ved like? eller vil alle kiloene komme tilbake igjen?

Herregud, det er jo ikke noen magisk mirakelgreie dette. Det er trening!!!! Effektiv trening. Ikke mer, ikke mindre.
Så kan du vel tenke deg til hva forskjeller er ve å fortsette å trene kontra å slutte?

sas skrev:

Vel, det er ikkje nokon mirakelkur. Det er trening og det er eit ganske tøft opplegg om du er utrent frå før. Om du går frå å sitte i sofaen 24/7 til å trene ein halvtimes hardt program kvar dag så går du nok ned i vekt. Om du deretter går tilbake til å sitte i sofaen 24/7 vil du sjølvsagt gå opp igjen.

Om du skal meir ned i vekt eller vil holde på vekta må du fortsette å trene, helst i kombinasjon med bra/bedre kosthald. Det går fint an til å fortsette med 30 day shred, då kan ein variere mellom dei ulike programma, kanskje trene berre annakvar dag i staden for kvar eller noko. Eller ein kan velge andre treningsformer.

Finn den typen trening som du trivs med, ellers gidd du ikkje å fortsette med det.

Nå som denne ble dytta opp så ble jeg sjikli stålt åver svare mit! emoticon

Dagens bitch!emoticon

Back
Topp