30 days shred

anahen

Gift med forumet
Får du til under 50,- inkl. frakt her

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11755166/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/Product.html

WORK that body[;)]

Noen som har prøvd ut dette? [:)]

Da har jeg "dratt kortet" hehe[:D]

ORIGINAL: Neana

ORIGINAL: Neana

Hvis du ikke får svar her, så kan du spørre på generell[;)]

Jeg er akkurat ferdig med 1. økt, fikk den i posten rett før helga.

Jeg ble i alle fall utrolig sliten, og måtte hoppe rett i dusjen etterpå. Og kjenner jeg har brukt mye av kroppen og mye muskler jeg ikke bruker til vanlig.

Motiverende og ikke så alt for vanskelige øvelser, så jeg er fornøyd så langt! Så får vi se hvordan resultatet blir etterhvert.

Den må jeg kjøpe!! [;)][;)]

Og jeg som hadde håpet det var alt for dyrt så jeg slapp å tenke på det[:-] Men har visst ingen unnskyldning lenger, så nå har jeg også kjøpt. Så nå går jeg ned i butikken å kjøper meg litt sjokolade å venter på dvd'en[;)] Lite motivert kanskje

ORIGINAL: førjulsbaby

Jeg ble i alle fall utrolig sliten, og måtte hoppe rett i dusjen etterpå. Og kjenner jeg har brukt mye av kroppen og mye muskler jeg ikke bruker til vanlig.

Motiverende og ikke så alt for vanskelige øvelser, så jeg er fornøyd så langt! Så får vi se hvordan resultatet blir etterhvert.

Jeg har kjøpt den, og ligger og roooper på meg[8D]
Men jeg trenger et spark bak..
Også lurer jeg på om det er noe spesielt man må ha for å bruke dvd'n?
Altså, vekter eller noe slikt?

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg har kjøpt den, og ligger og roooper på meg[8D]
Men jeg trenger et spark bak..
Også lurer jeg på om det er noe spesielt man må ha for å bruke dvd'n?
Altså, vekter eller noe slikt?

Dytter [:)]

Ja, to små vekter og matte!

Også er det visst anbefalt å ha sko på når øvelsene gjøres... er visst litt bedre for leddene!

Også er det visst anbefalt å ha sko på når øvelsene gjøres... er visst litt bedre for leddene!

matte og sko har jeg, men vekter er det dårlig med..
koster vel ikke allverden å kjøpe det[:)]
Tusen takk for svar!
Da skal jeg se å få begynt jeg også[;)]

ORIGINAL: Siljemor88

matte og sko har jeg, men vekter er det dårlig med..
koster vel ikke allverden å kjøpe det[:)]
Tusen takk for svar!
Da skal jeg se å få begynt jeg også[;)]

Fyll to halvliters flasker med vann![:D] Det er det billigste!![8D]

jeg var ferdig med dag 6 så ble det så mye som skjedde så jeg sluttet.. Jeg skal starte igjen i dag. men nå spiser jeg sjokolade for min søte x svigermor kom innom med noe helt nydelig som Sensation double crèm wafer [;)]

Back
Topp