30 days shred.

Himmelstøv

Forumet er livet
Holder du på med det?
kommet langt?
merket noe forskjell?

Jeg begynte på søndagen, så har tatt level 1 i 4 dager, så har 6 dager igjen av level 1.
Jeg har gått ned 1 kilo på 3 dager etter start med 30 days shred. [;)]

Vekten min har gått opp selv om jeg trenet Zumba i 4 uker 2 ganger for uken og av og til mer, men etter jeg startet med 30 days shred i tillegg går kiloene ned igjen [;)] Godt ja.

Flinka[:D] Deilig å se at det fungerer da[:)]

Jeg holder på med det[:)] Har ikke gått ned så mye i kilo, men i cm har det minket bra[:D] Er ferdig med level 1 og hatt en dag på level 2, men sliter med motivasjon akkurat nå...*ta seg selv i nakke skinne og sette igang igjen

ORIGINAL: spentoghåper

Flinka[:D] Deilig å se at det fungerer da[:)]

Jeg holder på med det[:)] Har ikke gått ned så mye i kilo, men i cm har det minket bra[:D] Er ferdig med level 1 og hatt en dag på level 2, men sliter med motivasjon akkurat nå...*ta seg selv i nakke skinne og sette igang igjen

Hvordan synes du level 2 er? Vanskelig?
er spent på level 2

Syns den var en god del tyngre[:D][8D] Ble mer svett her[:)] Men det var deilig med nye øvelser!!

Skjønner den[;)] men finnes egentlig ikke bedre motivasjon enn at man går ned når det er det man vil[:D]

ORIGINAL: spentoghåper

Skjønner den[;)] men finnes egentlig ikke bedre motivasjon enn at man går ned når det er det man vil[:D]

så sant så sant [:D]

Jeg var i gang, men så ble hele familien syk, så da ble det litt vanskelig å få det til. Men skal begynne på ny frisk når jeg blir bra igjen! Får satse på at det blir på mandag [:)] Er litt utfordrende å få tid til det så ofte som jeg burde, syns jeg. Jeg må gjøre det på dagtid og jeg har så utrolig mange planer at det er vanskelig å få til... Kanskje et luksusproblem, men :) Når jeg bare blir frisk igjen skal jeg begynne med trening på Sats igjen også. Det blir spennende! Må bare få pumpet et lite lager slik at sambo kan legge snuppa og jeg kan få trene!

¨jeg har bestilt meg dvd-en så her skal kiloene renne av[8D]

Back
Topp