30 day squat challenge

60 rumpeløft unnagjort! Signerer selv om jeg ikke squatter jeg :p

Februar-14 mamma <3

Er det den du ligger på rygg, føttene høgt på eks sofaen (evt i 90 grader) og løftar rompa opp?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har føttene i gulvet, men ja :)

Februar-14 mamma <3

Tror jeg bør ta glute bridge som oppvarming. Jeg synes alle rompeøvelser tar mer på lår (både foran og bak) enn rompa så sjekket ut litt teknikk og sånn og kom over en artikkel om at man bør tøye hofteleddsbøyern først og at glute bridge var fin oppvarming for å "få tak i setemusklaturen".

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: BMC
Er lurt med tøying ja for å få kontakt med setemuskelen. Jeg ble anbefalt av PT og ikke ta dype knebøy da jeg ikke hadde nok kontakt med setemuskelen, kontakten måtte etableres først. Så den gang ble det mye glute bridge og utfall + knebøy som ikke gikk helt ned (ass to the grass). Mener der finnes en artikkel inne på fitnessbloggen om hvordan man kan trene oppbedre kontakt med setemuskelen, kan se om jeg finner den igjen.

Februar-14 mamma <3

Er lurt med tøying ja for å få kontakt med setemuskelen. Jeg ble anbefalt av PT og ikke ta dype knebøy da jeg ikke hadde nok kontakt med setemuskelen, kontakten måtte etableres først. Så den gang ble det mye glute bridge og utfall + knebøy som ikke gikk helt ned (ass to the grass). Mener der finnes en artikkel inne på fitnessbloggen om hvordan man kan trene oppbedre kontakt med setemuskelen, kan se om jeg finner den igjen.

Februar-14 mamma <3
Det var den jeg fant :)

• Liker
Har funnet den linken, men vet da søren om det er lov å linke den inn her? :p tørr ikke siden jeg allerede har en advarsel på meg! Vil ikke risikere å bli utestengt :/

Februar-14 mamma <3

Men det er vel ein link til ein artikkel? Burde vel vera lov???

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Aner ikke, er jo et forum tilhørende nettstedet der så..

Februar-14 mamma <3

Gjorde dag 3 i går! Glemte bare å skrive her :) kjenner det egentlig kun i lårene og lite i rumpa! Er det teknikken min som er feil da?

Dag 5 - check :)

Åh glemte å skrive her. Dag 5- done

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Glemte i går :( har tatt 75 for i dag så får ta 70 til for i går i kveld ;)
Gubben var usikker på om det var 70 eller 80 i går så han tok 80 for sikkerhetsskyld.

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke formelt meldt meg på, men følger foreløpig opplegget. 80 i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har heelt falt av lasset her. Har vært så kvalm og svimmel i det siste. Så får startet opp igjen når jeg blir bedre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dag 11: 110 :)

Foreløpig lekende lett. Men sambo sleit i går og visste ikke om han klarte dagens. Og jeg som trodde det var jeg som hadde ligget på sofaen i ett år... :p

• Liker
Dag 11: 110 :)

Foreløpig lekende lett. Men sambo sleit i går og visste ikke om han klarte dagens. Og jeg som trodde det var jeg som hadde ligget på sofaen i ett år... :p

Keep up the good work! *tommelopp* :D

Februar-14 mamma <3

Back
Topp