30 day squat challenge

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er dere med? Vi tar det i mai måned fra den 1 til 30 :)
Signer i tråden når du har tatt dine daglige knebøy, eventuelt hvor mange. Sleng gjerne inn før og etterbilder (frivillig) :D
ImageUploadedByBV Forum1398333439.178898.jpg
PS. Sjekk ut riktig teknikk før du starter;)

Sent from my iPhone using BV Forum

ååh jeg vil også! Men kjennes ut som knærne mine "revner" etter 15stk og da har jeg vondt resten av dagen. :( Må nok starte med færre over lengre tid før jeg starter på med den der.

Tviler på mine knær takler det, men kan være med å ta de jeg klarer :)

Har visst begynt for tidlig jeg ;-) er på dag 20 i dag :p dvs at den første mai skal jeg ta 230 stk :p men jeg skriver gjerne her at jeg har tatt dem da, så kan jeg få trøst over hvor vondt i låra jeg har :D

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

KAYN og BMC: ta så mange dere kan, bedre enn ikkeno :)

• Liker
Reactions: BMC
kanskje et dumt spørsmål, men skal man ta alle knebøyene i ett strekk eller er det lov å ta pauser? :P

kanskje et dumt spørsmål, men skal man ta alle knebøyene i ett strekk eller er det lov å ta pauser? :P

Er lov og dela dei opp utover dagen. Tar du ti og ti stk er ikkje 200stk så ille.

Eg er med på så mange eg klare (som ikkje er såååå mange pga kne :( )

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Jeg deler opp! Vil tro du kan dra på deg både den ene og den andre betennelsen hvis ikke. .. Og så vil det bli vanskelig å holde riktig teknikk etter hvert. ..

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Må jo bli med :-D
Kommer meg ikke på Spenst men lille gutt enda

Februar -14 mamma <3

Jeg har overanstrengt og skada kneet mitt så nå lar jeg det få en pause og begynner på nytt med squat challenge sammen med dere :-) da skal jeg passe på teknikken min enda mer! :-)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Bør varme opp knærne ;)
Jeg har i dag tatt forbilder :p Må jo se om det er noe forskjell. Og så slenger gubben seg med ^^

Back
Topp