30 day shred!

Jeg brukte flasker med vann i dag. De vektene jeg har tror jeg er fire kg, og det blir altfor tungt foreløpig. Tusen takk for støtten :) :)

Jeg bruker ikke matte i d hele tatt.
Bruker matte på situpsene :-P gulvet der jeg trener er så himla hardt at det gjør altfor vondt i ryggen når jeg ligger der å kaver så jeg må bruke det :-P høres ut som ryggvirvelene eller hva de knokene bakpå ryggen heter knuser når jeg prøver uten matten :-P hehe :)

Selger veldig billige manualer på biltema ;)

Hmf :P synes det var en grei unnskydning for ikke å trene jeg ;)

Kommer uansett ikke til å gjøre hver dag men får tenke på om jeg skal teste ;) kanskje se en video først hva det går ut på ;)

Bruker matte på situpsene :-P gulvet der jeg trener er så himla hardt at det gjør altfor vondt i ryggen når jeg ligger der å kaver så jeg må bruke det :-P høres ut som ryggvirvelene eller hva de knokene bakpå ryggen heter knuser når jeg prøver uten matten :-P hehe :)

Har gulvteppe foran tv'n :p

Hmf :p synes det var en grei unnskydning for ikke å trene jeg ;)

Kommer uansett ikke til å gjøre hver dag men får tenke på om jeg skal teste ;) kanskje se en video først hva det går ut på ;)

hehehe :p anbefaler ihvertfall å teste :) Er gøy trening, variert gjennom hele programmet så slipper å bli kjedelig med samme øvelsene om igjen og om igjen ;)

Dag 8 gjennomført!! Tenker med skrekkblandet fryd at det bare er to dager igjen til level 2. Kunne fint ha klart meg med level 1 en stund til, men begynner å bli mektig lei av å høre de samme kommentarene på videoen hver dag. Vurderte å slå av lyden i dag, men blir vel litt lite motiverende å ha det helt stille også:-)

Dag 8 gjennomført!! Tenker med skrekkblandet fryd at det bare er to dager igjen til level 2. Kunne fint ha klart meg med level 1 en stund til, men begynner å bli mektig lei av å høre de samme kommentarene på videoen hver dag. Vurderte å slå av lyden i dag, men blir vel litt lite motiverende å ha det helt stille også:)

Jeg skrudde ned lyden og satt på høyere musikk i bakgrunnen slik at jeg såvidt får med meg hva hun sier :p kan nesten alle replikkene hennes utenat :p

Dag 8 gjennomført!! Tenker med skrekkblandet fryd at det bare er to dager igjen til level 2. Kunne fint ha klart meg med level 1 en stund til, men begynner å bli mektig lei av å høre de samme kommentarene på videoen hver dag. Vurderte å slå av lyden i dag, men blir vel litt lite motiverende å ha det helt stille også:-)

Godt jobba!! Bare to treninger igjen nå!! :D

Da er dag 10 på level 1 gjort, og jeg er offisielt FERDIG med level 1!!

Bare 20 dager igjen :D

Flink du er! :D Gleder meg til oppdatering i morgen kveld om hvordan det gikk med level 2 :D

Det er de samme øvelsene man skal gjøre i 10 dager på level 1? Har jeg forstått det rett? Også fortsetter det videre?

Back
Topp