Vekter eller eventuelt flasker me vann og yogamatte eller noe, jeg bruker puslematten til lillegutt siden jeg ikke orker lete etter yogamatten på loftet![]()
Jeg bruker ikke matte i d hele tatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vekter eller eventuelt flasker me vann og yogamatte eller noe, jeg bruker puslematten til lillegutt siden jeg ikke orker lete etter yogamatten på loftet![]()
Bruker matte på situpseneJeg bruker ikke matte i d hele tatt.
Manualer
Eller flasker med litt vann i![]()
Selger veldig billige manualer på biltemaOkisynes flasker er så vonde å holde i jeg
men har ikke manualer...
Selger veldig billige manualer på biltema![]()
Bruker matte på situpsenegulvet der jeg trener er så himla hardt at det gjør altfor vondt i ryggen når jeg ligger der å kaver så jeg må bruke det
høres ut som ryggvirvelene eller hva de knokene bakpå ryggen heter knuser når jeg prøver uten matten
hehe
![]()
Selger veldig billige manualer på biltema![]()
Hmfsynes det var en grei unnskydning for ikke å trene jeg
Kommer uansett ikke til å gjøre hver dag men får tenke på om jeg skal testekanskje se en video først hva det går ut på
![]()
Ja, det tenkte jeg også å gjøre. Må bare komme meg på BiltemaJeg skal kjøpe der nå. Så jeg får tyngre der jeg greier d og lettere der jeg trenger d.
Dag 8 gjennomført!! Tenker med skrekkblandet fryd at det bare er to dager igjen til level 2. Kunne fint ha klart meg med level 1 en stund til, men begynner å bli mektig lei av å høre de samme kommentarene på videoen hver dag. Vurderte å slå av lyden i dag, men blir vel litt lite motiverende å ha det helt stille også![]()
heheheanbefaler ihvertfall å teste
Er gøy trening, variert gjennom hele programmet så slipper å bli kjedelig med samme øvelsene om igjen og om igjen
![]()
Dag 8 gjennomført!! Tenker med skrekkblandet fryd at det bare er to dager igjen til level 2. Kunne fint ha klart meg med level 1 en stund til, men begynner å bli mektig lei av å høre de samme kommentarene på videoen hver dag. Vurderte å slå av lyden i dag, men blir vel litt lite motiverende å ha det helt stille også![]()
Da er dag 10 på level 1 gjort, og jeg er offisielt FERDIG med level 1!!
Bare 20 dager igjen![]()
Flink du er!Gleder meg til oppdatering i morgen kveld om hvordan det gikk med level 2
![]()