30 day shred!

Honningblomsten

Forumet er livet
Er det meningen at man skal bli kvalm og svimmel etterpå eller?[8D][&:] Er på første dag på nivå 1..
Hvis jeg ser trynet til Jillian en eneste gang til i dag så spyr jeg!![:'(]

ORIGINAL: UnniMoor

Er det meningen at man skal bli kvalm og svimmel etterpå eller?[8D][&:] Er på første dag på nivå 1..

Hehe[:D]

Uff da, var det så hardt? Du må ikke gi opp, dette klarer du. Skal se du ser stor forandring bare etter et par ganger til![;)]

Flinke Unnimora!!

ORIGINAL: MammaKarri82

ORIGINAL: UnniMoor

Hehe[:D]

Uff da, var det så hardt? Du må ikke gi opp, dette klarer du. Skal se du ser stor forandring bare etter et par ganger til![;)]

Flinke Unnimora!!

Jeg fant feilen[:D] Hadde glemt å spise siden frokost shaken min.. Å det er jo 9-10 timer siden.. ikke rart jeg ble kvalm[:)]

Må huske å spise jenta [;)][:D]

Første 2 dagene var helt syyykt tunge å komme seg gjennom, spessielt dag 2, for da var jeg helt utrolig støl i tillegg..
Men etter det gikk det bare lettere og lettere [:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Første 2 dagene var helt syyykt tunge å komme seg gjennom, spessielt dag 2, for da var jeg helt utrolig støl i tillegg..

Jeg er ferdig med dag to i dag. Jeg er så STØL!!!! Fungerer nesten ikke! Så det var godt å se jeg ikke var alene! En inne på VK skrev: Orker ikke så mye i dag, så det blir vel bare en level av 30DS, og jeg er sånn: HERLIGHET jeg er så FLINK! En level av 30 DS er det hardeste jeg har gjort på noen år!

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Jeg er ferdig med dag to i dag. Jeg er så STØL!!!! Fungerer nesten ikke! Så det var godt å se jeg ikke var alene! En inne på VK skrev: Orker ikke så mye i dag, så det blir vel bare en level av 30DS, og jeg er sånn: HERLIGHET jeg er så FLINK! En level av 30 DS er det hardeste jeg har gjort på noen år!

Men greia er at når man kommer til level 2 så er formen såpass mye bedre at det går av seg selv.
Stølheten forsvinner om bare få dager. Verst til dag 3-4.

Helt utrolig hvor fort man kommer i bedre form !! Jeg klarte ikke gå i trapper, eller sette meg ned normalt på dag 2 [:D]
Skal sies at jeg ikke hadde trent noe siden jeg gikk gravid med førstemann da.
Over til level 2 kom jeg aldri, for jeg fikk nyrebekkenbetennelse etter en uke, også glemte jeg visst å begynne igjen [8D][:D]

har dere den på tv? kossen får me tak i det? Eg trenge seriøst å gjør någe for spyr når eg ser meg sjøl i speilet [&:]

Har an på tven ja .... lasta han ned [:)]

kor lasta du den ned?

Jeg kjøpte den på www.amazoon.com for 62 kroner. Helt lovlig[:)]

Back
Topp