30 day shred! :)

ORIGINAL: Celin Marie

ORIGINAL: Marcus og knøttet

må innrømme det ikke ble noe av i dag[:@][:@]
kommer sterkere til bake i morgen...[:D][:D]

[:D][:D]

i dag ska eg starte for fult[:D][:D]

ORIGINAL: Karsol

Da var første økt med 30 ds overstått[:)]
Det var så deilig å trene igjen! Men jeg hadde ikke trodd det sulle være så hardt[8|] Regner med å være ganske støl imorgen...

Men jeg har troen på at dette kommer til å funke bra!![:)]

(Beina er som gele nå, he he)

kan ein amme når ein bruker det

6 uker etter fødsel er det greit å starte opp trening igjen, om du ammer eller ikke[:)]

Men om du ammer skal du ha et rikt kosthold, og ikke følge noen diett ved siden av trening[:)]

Har eg misforstått er dette berre trening eller, trudde det var det som var reklame på tv og er ikkje det noko pulver greier og[8|]

ORIGINAL: lille snegle

FORME er nok ikke dumt! Noen tips & triks for flat rumpe? [;)][:'(]

Hehe, jeg jobber for å få mer rumpe jeg :p Men jumping jacks, jogging eller bare gåing. Kan jo ha motsatt effekt om kroppen din bygger muskler fort..

Nå har jeg gjort dag 2 :D

Og sånn jeg har forstått det så er det bare treningsopplegg, Karsol. Er iallefall bare det jeg bruker :) Tror mer på et sunt og vanlig kosthold tilpasset hver person enn sånn diett-pulver slanke-saker ;)

Da var første økt med 30 ds overstått[:)]
Det var så deilig å trene igjen! Men jeg hadde ikke trodd det sulle være så hardt[8|] Regner med å være ganske støl imorgen...

Men jeg har troen på at dette kommer til å funke bra!![:)]

(Beina er som gele nå, he he)

kan ein amme når ein bruker det

6 uker etter fødsel er det greit å starte opp trening igjen, om du ammer eller ikke[:)]

Men om du ammer skal du ha et rikt kosthold, og ikke følge noen diett ved siden av trening[:)]

Har eg misforstått er dette berre trening eller, trudde det var det som var reklame på tv og er ikkje det noko pulver greier og[8|]

Det er kun trening[:)]
Men det finnes en sånn pulver diett som heter noe lignende...

må innrømme det ikke ble noe av i dag[:@][:@]
kommer sterkere til bake i morgen...[:D][:D]

[:D][:D]

i dag ska eg starte for fult[:D][:D]

Sååå bra![:)]
Si fra hvordan det går da[;)]

Når jeg våna i dag var jeg så støl at jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle klare treningen i dag[8D]

Men nå er dag 2 gjennomført, og det er jo sååå deilig!!
Også er jeg stolt av meg selv[;)]

Back
Topp