30 day shred! :)

Celin Marie

Elsker forumet
Da var første økt med 30 ds overstått[:)]
Det var så deilig å trene igjen! Men jeg hadde ikke trodd det sulle være så hardt[8|] Regner med å være ganske støl imorgen...

Men jeg har troen på at dette kommer til å funke bra!![:)]

(Beina er som gele nå, he he)

jeg har ikke fått begynt enda, rekker aldri å få tid til det synes jeg [:o]

ORIGINAL: Celin Marie

Det var så deilig å trene igjen! Men jeg hadde ikke trodd det sulle være så hardt[8|] Regner med å være ganske støl imorgen...

kan ein amme når ein bruker det

ORIGINAL: Karsol

kan ein amme når ein bruker det

6 uker etter fødsel er det greit å starte opp trening igjen, om du ammer eller ikke[:)]

Men om du ammer skal du ha et rikt kosthold, og ikke følge noen diett ved siden av trening[:)]

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

så bra. jeg er på dag 13

Har du fått resultater? Mener å huske at du hadde gått ned 1kg ganske fort?![:)]

eg begjynte i går:) har sotte å tenkt på om eg sko hoppe over det i dag, men nå skjønne eg at eg får vel bare hoppe i det:):)
så snakkes etterpå...[:D][:D]

så bra. jeg er på dag 13

Har du fått resultater? Mener å huske at du hadde gått ned 1kg ganske fort?![:)]

ja gått ned en kg og 2 cm på magen
merker det på klærne at de er løsere og jeg får på meg alle de gamle buksene igjen,skeia litt ut med godis i påska, men har trent alikavel

Jeg begynte uka før påske, så ble det påske å alt ble bare rot... [&o] Har hatt 6 dager, men må vel begynne på nytt[:(]

så bra. jeg er på dag 13

ja gått ned en kg og 2 cm på magen
merker det på klærne at de er løsere og jeg får på meg alle de gamle buksene igjen,skeia litt ut med godis i påska, men har trent alikavel

Så bra da[:)]
Gleder meg til å se resultater på meg selv[:)]

ORIGINAL: Marcus og knøttet

eg begjynte i går:) har sotte å tenkt på om eg sko hoppe over det i dag, men nå skjønne eg at eg får vel bare hoppe i det:):)

Hvordan gikk dag nr 2?[;)]

ORIGINAL: siljegulli

Jeg begynte uka før påske, så ble det påske å alt ble bare rot... [&o] Har hatt 6 dager, men må vel begynne på nytt[:(]

Da er det bare å kjøre på igjen[:)]

Hvordan gikk dag nr 2?[;)]

ikke spør... hehe [:D][:D]
må opp av sofaen nå å gjør det...
ska skrive innpå når eg e ferdi[:D][:D]

Takk jenter! Nå MÅ jo jeg og.. Prøver å snike meg unna, men siden dere er så flinke, så får jeg vel bare hive meg i det jeg og ;) Og jeg må jo begynne på nytt igjen, sidn jeg har tatt meg påskeferie :p

må innrømme det ikke ble noe av i dag[:@][:@]
kommer sterkere til bake i morgen...[:D][:D]

ORIGINAL: lille snegle

Har du noe å ta av da, squakky? [:-]

Haha, jeg har vel noe smågreier på magen jeg og :p Nei, gjør d mest for å styrke og forme :) Føler meg så slapp og svak.. Også skal jeg jo begynne med mamma og barn trening etter sommeren. Kan ikke være instruktør som er i verre form enn de som kommer for å bli trent :p

Men da har jeg gjort dag 1, IGJEN! Så nå er det bare å legge seg og se om jeg klarer å følge opp imorgen ;)

må innrømme det ikke ble noe av i dag[:@][:@]
kommer sterkere til bake i morgen...[:D][:D]

[:D][:D]

Back
Topp