30 day shred

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
noen andre som har begynt?
jeg har gått ned 1 kg siden tirsdag,og den vekta har stått stille de siste ukene

jeg har kjøpt men ikke begynt..får ikke tid før loftet er ferdig, så begynner ikke før etter påske...skulle helst ha vært ferdig da [8D]

Begynner etter påske, jeg.....skal ha dåp på søndag, så det er så mye å tenke på fra før.....men knallbra med en kilo på så få dager!!!!!!!!!!!!

*thumbs-up*[;)][;)][;)][;)]

Ka er dette for noke??

Det har ikke gått 6 uker siden jeg fødte enda, så har ikke fått begynt. Men jeg gleder meg til å få begynt[:)]

Gratulerer med 1 kg allerede![:)]

ORIGINAL: Klesklypa

Ka er dette for noke??

30 dg treningsprogram. 10 dager med hver level. det er 3 level. 20 min intens trening uten pause hver dag

Er det en DVD eller noke sont??

ORIGINAL: Klesklypa

Er det en DVD eller noke sont??

eg og lurer!! ;D kva er dette for noke?!?!:D meg ikkje gått ned i vekt etter fødsel nemlig! meg veldig slapp i skinnet!
Så noko som fungerer, som ikkje heiter slankekur? jatakk!;D

kvar får ein kjøpt dvdèn? :)

ORIGINAL: sjukesøster

kvar får ein kjøpt dvdèn? :)

play.com[;)]

Jeg kjøpte min på ebay he rom dagen og nå er den sendt :) Wee!!!

Men jeg får jo ikke lov å begynne å trene før han er 8 uker. Og da må jeg begynne rolig.. Så jeg må, dessverre, ta den lette varianten på treningsprogrammet. Usj.. Og forhåpentligvis kan jeg øke jevnt og trutt! :)

Her skal både jeg og samboern kjøre på :)

Jeg begynte på mandag. Har bare trent 5 dager, da vi dro bort på fredag. Så blir litt oppstykket nå, men begynner når jeg kommer hjem igjen mandag/tirsdag.
Har ikke så mye å ta av på vekta, så tror ikke jeg går ned noe særlig. Men greit å stramme opp litt likevel[:)]

Back
Topp