30 dagar uten godis

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Eg er avhengig av godis :( Blitt sikkelig blitt av sukker skiten og eg trur det er amminga som gjer det. I morgo startar eg på sukker rehab :P Nokon som blir med?
Mine reglar (for meg iallefall) er: ikkje noko godteri på 30 dagar! Men pga 1 mai og 17 mai får eg lov til eta 1 is eller eit kakestykke av normal størrelse. Skal også i 85 årsdag og kan ta meg eit kakestykke. Lov og eta popcorn på laurdagar.
Signerar her kvar dag og håpar eg klarer det!

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Passer fint, sa nettopp til sambo (mens jeg gomlet i meg det siste freia påske-egget.....) at nå er det slutt på snoping! Han mumlet noe om at det har han hørt før............ :p men jeg er nødt! Skal til syden i midten av juni og vil helst ikke se ut som en stranda hval! Så.. Godtestopp og trilletur hver dag + squatting BØR hjelpe litt på denne dvaske kroppen!

Jørgen 12.02.14 <3

• Liker
Reactions: EJ
Jeg er med! Har gått opp god del kg de siste ukene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Jeg er med! Har gått opp god del kg de siste ukene.

Da er me to :( Påsken gjorde sitt + at eg tyr til godis når junior ikkje er samarbeidsvillig på kvelden og eg er aleina. Ond sirkel...

Da er me to :( Påsken gjorde sitt + at eg tyr til godis når junior ikkje er samarbeidsvillig på kvelden og eg er aleina. Ond sirkel...

Jeg tydde til sjokkis for å døyve sulten når mannen var på jobb og jeg ikke fikk til å lage meg mat. Så det ble enklere å bare ta en neve sjokkis fra skuffen med ei hånd i stedet for å knote med å smøre brødskive med ei hånd..

Ingen godis i dag :D

Februar-14 mamma <3

• Liker
Ingen godis i dag :D Men av erfaring er dei neste dagane værst :/ Hjelp!! :P

Jeg begynte på fredag, men håper jeg kan henge meg på her. Har gått opp, så hev all sukkerholdig mat/drikke og snacks. Har holdt meg hittil og er fornøyd med det

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Sambo satt nett og gaflet innpå med pottis, såååååå lyst på men klarte å la være! Potetgull er min absolutt største last her i livet! Sjokolade på andre plass :p pottis og sjokolade ilag er det beste ;)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Sambo satt nett og gaflet innpå med pottis, såååååå lyst på men klarte å la være! Potetgull er min absolutt største last her i livet! Sjokolade på andre plass :p pottis og sjokolade ilag er det beste ;)

Februar-14 mamma <3

Så snilt av han! ;) Her har min fått beskjed om å bli med - ingen valg :P Han må sjølv gå ned ca 10-15 kilo (ser ikkje slik ut heldigvis for han) og aller helst 5 innen dåpen da me må kjøpa ny dress til han :P

Jeg begynte på fredag, men håper jeg kan henge meg på her. Har gått opp, så hev all sukkerholdig mat/drikke og snacks. Har holdt meg hittil og er fornøyd med det

Berre og bli med :) Og så flink du er som har holdt deg over helga! :)

Hiver meg på!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

• Liker
No er eg så godisjuk :( Er sjokolademelk eller nugatti og jukse? Desperat :P

Haha.. det er vel å jukse det..? Men litt sjokolademelk må væl være lov..?

Neeeeei, stay strong! Ingen nugatti eller sjokomelk! Målet er å komme over kneika! U can do it! :D

• Liker
Jeg spiser dette når søtsuget er som værst.

Vedlegg

• 1398787452802.jpg
    1398787452802.jpg
    57,1 KB · Visninger: 35
Går gal her :P Verre enn å slutta og røyka!! Kunne gått ut på trilletur men junior søve (igjen) og skal sikkert snart ha mat osv for å bli distrahert... Kva med sukkerfri sjokolade? :P

Går gal her :P Verre enn å slutta og røyka!! Kunne gått ut på trilletur men junior søve (igjen) og skal sikkert snart ha mat osv for å bli distrahert... Kva med sukkerfri sjokolade? :P

Skal ikke nekte deg sukkerfritt, jeg drikker MASSE pepsi max :p

• Liker
Mmmm, Pepsi Max ❤️

Sambo spiser snop i dag også............ :(

Februar-14 mamma <3

Back
Topp