30/9 TIRSDAG

Vaksine mot omgangssyke må gis før fylte 3 måneder for at den skal ha noen effekt :p Men nå er den visst på tur å bli innført i det nasjonale vaksinasjonsprogrammet.

Jeg trodde der var at det tok 3 mnd før den ga virkning?? Er jo flere som tar den årlig:confused: spesielt gamle folk:p
 
Hermine havna i vår seng i natt hun, og der sov vi godt til vekkerklokka dro oss opp kl 06.30 :p

Nå holder jeg på å miste konsentrasjonen og få en hodepine...så arbeidslysta er litt så som så :p Men har straks 40 skrevne sider av oppgaven min, så bare 20-30 sider til nå som må skrives de neste 2-3 ukene :D

Så flink! Skjønner ikke hvordan dere klarer å skrive så mange sider:p
 
Koselig aleneettermiddag med minsten :)
VAr ute litt etter henting, og har spist pølser og is :p
Nå er det lek på rommet, dere kan jo gjette hva temaet er om dagen
Vis vedlegget 80613

Hehe alt som har med brannvesen har virkelig falt ekstra i smak etter åpen dag?:p:D
 
Hihi, søtingen! Stas med brannmann skjønner jeg! :D
Brannmann Sam og Thomas toget er favoritter nå om dagen :-D
Har ønsket han litt Thomas Toget- utstyr til Brio-togbanen til bursdag :)
 
Koselig aleneettermiddag med minsten :)
VAr ute litt etter henting, og har spist pølser og is :p
Nå er det lek på rommet, dere kan jo gjette hva temaet er om dagen
Vis vedlegget 80613
Hehe... kommer til å holde på med brannbil i laaaaanh tid fremover ;-) Wael har holdt på i minst 1,5 år hehe... alt med sirener ;-)

Digg med pølse og is :-D
 
Fant dette Anita ; Hvem bør vaksinere seg?

Rotavirusvaksine kan tilbys spedbarn fra 6-ukersalder for å forebygge diarèsykdommer forårsaket av rotavirus.

Vaksinasjon er særlig aktuelt for spedbarn som skal ha langvarig opphold i land med høyere forekomst av diarésykdommer. Det er foreløpig ingen generell anbefaling om bruk av rotavirusvaksine i Norge.
 
Da var M lagt.... Hun sovner nok straks... også er det bare en igjen.. som har vært vilter etter bhg :-D

Puttet klærne sine i do og revet ned duken med blomster bl.a :p :p
Tålmodigheten blir satt på prøve enkelt ganger...
 
Da var M lagt.... Hun sovner nok straks... også er det bare en igjen.. som har vært vilter etter bhg :-D

Puttet klærne sine i do og revet ned duken med blomster bl.a :p :p
Tålmodigheten blir satt på prøve enkelt ganger...
Hoho - kjenner litt til barnehagesliten unge som gjør "alt" galt :p
Jeg påstår fortsatt at T ikke var slik da han var mindre, men det er mulig jeg har fortrengt det!
Men vi begge husker han som ekstremt "enkel" å ha med å gjøre, selv når alle vi kjenner med jevnaldrede snakket om trassalder og styr. Spørs om han tar det igjen senere da :D
 
Hoho - kjenner litt til barnehagesliten unge som gjør "alt" galt :p
Jeg påstår fortsatt at T ikke var slik da han var mindre, men det er mulig jeg har fortrengt det!
Men vi begge husker han som ekstremt "enkel" å ha med å gjøre, selv når alle vi kjenner med jevnaldrede snakket om trassalder og styr. Spørs om han tar det igjen senere da :D
Hehe. Mulig dere har fortrengt litt. Jeg har gjort det med mye ;-) Hehe
 
Fant dette Anita ; Hvem bør vaksinere seg?

Rotavirusvaksine kan tilbys spedbarn fra 6-ukersalder for å forebygge diarèsykdommer forårsaket av rotavirus.

Vaksinasjon er særlig aktuelt for spedbarn som skal ha langvarig opphold i land med høyere forekomst av diarésykdommer. Det er foreløpig ingen generell anbefaling om bruk av rotavirusvaksine i Norge.

Ok.. men det finnes også to vaksiner.. så mulig det er den ene av dem som eldre tar?

Jeg vet hverfall at bestefaren min og samboeren hans tok en sånn vaksine forrige vinter.. sammen med vaksine mot lungebetennelse..
 
Da var M lagt.... Hun sovner nok straks... også er det bare en igjen.. som har vært vilter etter bhg :-D

Puttet klærne sine i do og revet ned duken med blomster bl.a :p :p
Tålmodigheten blir satt på prøve enkelt ganger...

Haha en liten villmann dere har laget? :p haha
 
Minsten sovnet greit og jeg har fått vasket og hengt opp en klesvask. Har egentlig med som bør vaskes, bland annet bleier etter to barnehagedager. Men - jeg orker ikke! Og jeg har bedt mannen handle smågodt og brus på vei hjem fra Oslo :p Så nå venter jeg bare på at han skal komme hjem!
 
Har hentet to brukte Reima Tec vinterdresser til Hermine idag :D En i dun og en i fiber. 500kr for begge :)

ImageUploadedByBV Forum1412101555.563305.jpg


 
Minsten sovnet greit og jeg har fått vasket og hengt opp en klesvask. Har egentlig med som bør vaskes, bland annet bleier etter to barnehagedager. Men - jeg orker ikke! Og jeg har bedt mannen handle smågodt og brus på vei hjem fra Oslo :p Så nå venter jeg bare på at han skal komme hjem!
Jeg vasker også klær...la akkurat gallesåpe på noen flekker på den nye dressen til Hermine, men angrer nå for den må jo bådevaskes og tromles :eek: :p


 
Minsten sovnet greit og jeg har fått vasket og hengt opp en klesvask. Har egentlig med som bør vaskes, bland annet bleier etter to barnehagedager. Men - jeg orker ikke! Og jeg har bedt mannen handle smågodt og brus på vei hjem fra Oslo :p Så nå venter jeg bare på at han skal komme hjem!

Venter du på at HAN skal komme hjem, eller godteriet? :p haha :D
 
Back
Topp