30 + 1

Enig. :p Februar er hundre år frem i tid. 9-10 uker bør gå fort derimot.
Tror det kommer til å gå tregt uansett... :p
 
10+3 igjen her!
Tiden kan ikke gå fort nok!
 
Uæh panikk 9 uker til termin å jeg fødte to og tre uker før m mine to første :-O inenting er klart
 
Jeg synes heldigvis de neste ukene går ganske fort, her er det mye som skjer, julegaveshopping, tilstelninger i bhg og skole, også er det jul hvor tiden alltid bare flyr av gårde, så kommer nyttår hvor det er ei bursdagsfeiring før det blir å begynne gjøre klart huset for babyen, å plutselig er dagen her :D
 
9 uker igjen her :p tenker tiden nå frem mot januar konmer til å rase forbi med jul og nyttår mens januar tror jeg går tregt :p ikke noe morro som skjer i januar liksom...
 
10 uker og 1 dag igjen her til termin! :p
For min del er det helt topp at januar er lang. Vi har jo forberedt oss minimalt, så og si alt av handling og oppussing må gjøres i januar. Lurt og dumt på samme tid. :p
 
10 uker og 1 dag igjen her til termin! :p
For min del er det helt topp at januar er lang. Vi har jo forberedt oss minimalt, så og si alt av handling og oppussing må gjøres i januar. Lurt og dumt på samme tid. :p

Da har dere jo noe å gjøre :p her er alt ferdig... Skulle veldig gjerne hatt noe prosjekter liggende til januar også :)
 
Da har dere jo noe å gjøre :p her er alt ferdig... Skulle veldig gjerne hatt noe prosjekter liggende til januar også :)
Vi får bare håpe at formen holder her. Har en samboer som er litt overbeskyttende i tillegg, så ikke snakk om at jeg får lov å hjelpe til å male feks. Jeg som går hjemme hver dag og ikke har noe å finne på. :rolleyes:
Vi skal nok rekke å bli ferdige nok til baby kommer da. Ikke så bekymra. :)
 
Vi får bare håpe at formen holder her. Har en samboer som er litt overbeskyttende i tillegg, så ikke snakk om at jeg får lov å hjelpe til å male feks. Jeg som går hjemme hver dag og ikke har noe å finne på. :rolleyes:
Vi skal nok rekke å bli ferdige nok til baby kommer da. Ikke så bekymra. :)

Sånn var samboer her og :p spesielt på løfting... Men nå har jeg malt 3 soverom på noen uker så det gikk jo greit det :p elsker å pusse opp og liker å gjøre ting selv så det blir slik jeg vil :)
 
Sånn var samboer her og :p spesielt på løfting... Men nå har jeg malt 3 soverom på noen uker så det gikk jo greit det :p elsker å pusse opp og liker å gjøre ting selv så det blir slik jeg vil :)
Jepp, enig i det. Og jeg tapetserte og malte helt alene den 35 kvm store spisestua vår i uke 7, så er jo ikke snakk om at jeg ikke får det til. :p greit det er litt tyngre nå, men hadde nå fått til å klaske litt maling på veggen. Nei, jeg får bare male mens han er vekke. Med god utlufting så går det veldig bra!
 
9 uker igjen :-O
Vi har gjort endel ferdig, kjenner på kroppen at jeg er veldig glad for det! :)
 
Jepp, enig i det. Og jeg tapetserte og malte helt alene den 35 kvm store spisestua vår i uke 7, så er jo ikke snakk om at jeg ikke får det til. :p greit det er litt tyngre nå, men hadde nå fått til å klaske litt maling på veggen. Nei, jeg får bare male mens han er vekke. Med god utlufting så går det veldig bra!

Jeg brukte jotun sense når jeg malte :) null lukt og ikke farlig for oss gravide :)
 
Synes det går ganske fort egentlig!
Til helga skal vi til Danmark, så er det plutselig "jul neste uke", så er det nyttår uka etter, så blir storesøster 2 år i begynnelsen av januar, og da er jeg plutselig 35 uker!
(Hørtes ut som tiden går fortere før jeg skreiv det ned....)
Satser på at lillebror ikke er like fan av overtid sånn som storesøstera :p
 
Blæææ... Fortsatt 11uker + 1dag igjen...skulle ønske jeg kunne si 3uker igjen-for det kjennes slik ut til tider :p
 
Tiden frem til nyttår går nok fort. Håper det er mye å gjøre på jobb i januar. Januar har en tendens til å bli lang
 
Back
Topp