30-årslag...

tyren78

Elsker forumet
Jeg blir 30 år snart...(i april)[:D]

Dere som er 30 eller over...Hvordan feiret dere dagen?

Jeg har planer om å ha fest med masse venner, vi har flere "gjenger" vi er sammen med og jeg har lyst til at alle disse skal møtes :-) Så det blir isåfall en herlig blanding av ulike mennesker fra 24 til 43 år[:D].
Tror det kan bli veldig moro!!!

Vil servere mat,-men så lurer jeg på en ting....

Er det kjipt å måtte ha med drikke til maten selv???
Det blir så innmari dyrt hvis vi skal holde det, for hvis alle kommer blir det 36 stykker...og det blir flere tusen i drikke det....
Tenkte å ha en velkomstdrink da... Også kjøper vi jo inn noe ekstra vin og øl (hvis kvelden blir veldig lang[;)])...

Hva tenker dere om det???

Jeg joiner deg !!

Blir også 30 i år. Til sommeren faktisk.

Jeg vil også ha stor fest med masse venner 1

jeg syns ikke det er frekt å be folk ta med seg alkohol ...
Er vel bare i bryllup man holder drikken .....[8|]

Skriv på ivitasjonen . ta med godt humør og god drikke ..(eller noe i den dur)
Du skriver jo også om du har noe tema for kvelden ,om du serverer mat etc...

sambo blir 30 om to år, tenker å leie ett lokalet og ha velkomstdrink eller noe.... (overraske han)

men drikke m selv ja, eller kjøpe i baren på stedet jeg leier..  og kanskje ha grill - men folk tar m kjøttet selv, og kanskje stå for potet salat og salat og sånn =)=)

hadde ikke hatt noe i mot ha m selv =) er jo en stor kosli fest =)=) skal jo ikke være ikke være dyrt for deg =)=)   visst ikke man har mye penger da =)=)

jeg var i 30 års lag på fredagen. knall morro.. det var jente fest og 90-talls party.. utrolig mange fine klær ja.. he he he.. vi fikk mat, men tok med drikke selv. det koster jo en del å lage mat, så da er det helt ok at man tar med seg det man vil drikke selv.. og folk drikker ulik mengde og ulike sorter, så om verten også skal kjøpe inn dette blir det jo sinnsykt dyrt...

Vi hadde 30 års dag for mannen min i fjor sommer. Leide lokale og hadde stor fest. Hadde ræker og krabber, og da holdt vi en øl til hver, (pluss en del øl vi satte på midten av bordet) Vi var mellom 40 og 50 gjester så vi kjøpte inn tre kasser øl, og det var en overkommelig pris for oss. Vi serverte også en velkomstdrink.

Tror nok ingen vil reagere på om du ikke holder drikke, men det er jo greit å informere om det i innbydelsen (vi holder mat, du holder drikke...) så det ikke kommer som noen overraskelse. [:)]

Høres ut som dette er noe de fleste er enige i... [:)]

Hadde uansett ikke tenkt å ha drikke til hele festen, bare øl eller vin til maten...
men med over tredve gjester blir det likevel ganske mye,- og som tittilotta sier ...maten koster jo endel den også..

Tror nok jeg går for velkomstdrink og at folk må ha med resten sjøl ja...

ORIGINAL: snuskelusken

Vi hadde 30 års dag for mannen min i fjor sommer. Leide lokale og hadde stor fest. Hadde ræker og krabber, og da holdt vi en øl til hver, (pluss en del øl vi satte på midten av bordet) Vi var mellom 40 og 50 gjester så vi kjøpte inn tre kasser øl, og det var en overkommelig pris for oss. Vi serverte også en velkomstdrink.

Tror nok ingen vil reagere på om du ikke holder drikke, men det er jo greit å informere om det i innbydelsen (vi holder mat, du holder drikke...) så det ikke kommer som noen overraskelse. [:)]

Ja, må selvsagt informere om det i innbydelsen...

Var i et 35 årsalg i fjor,- det stod i innbydelsen at det ville bli servert drikke til maten... alle satt seg ved bordet og maten kom og...ingen drikke... ble litt pinlig både for vertskapet og gjestene det... Ler jo av det nå men, ikke så festlig da akkurat...[:D][:D]

Back
Topp