30-årsgave..

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Har så lyst å kjøpe noe fint til min kjære, men er helt blotta for gode ideer[&:]

Noen som har forslag? [:)]

Ingen? [8|]

Min blir 40 år og jeg trenger tips jeg også!

når min var kjære blei 30, kjøpte jeg bare en liten ting, også leide jeg et lokale, bedte de nærmeste vennene og søken og hadde koldtbotd og overrakselsesbursdag=)

Jeg vet at min liker ikke selskaper og vil bare overse hele dagen, men jeg må jo kjøpe noe, men aner ikke hva. Godt forslag med overraskelsesparty til den som liker party!

Har samme greia i tankene, bare at jeg har to år på meg da..[8D] Han er jo et stooort fotballfan og Manchester United fan så jeg driver og sparer og planlegger til en fotballhelg med overnatting i London, kamp på Old Trafford og laaaang kosehelg!! Hans ALLER største ønske er å dra på Manchester United kamp på Old Trafford og det har jeg lyst til å være den som gir til han[;)]

Eller så fikk jeg i gave en tur til Stockholm, overnattinger der og spa[;)] Det også er jo en kjempegave.. [:)]

Når min mann fylte 30 fikk han bunad og jeger prøve. Også hadde vi selskap med mange gode venner

Back
Topp