30år

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Hvorfor er vi så opptatt av over og under 30år? Er det en slags magisk grense?

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Er ikke viktig for min del , eneste jeg vet er at jeg skal være ferdig med barn når jeg er 30 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det hadde jeg også planer om, men sånn ble det ikke ;-) Er 34 nå og følte på at jeg måtte få en til nå før det ble for sent :-/ Men er vel egentlig ikke så uvanlig å få barn enda når man er 40?

Jeg skal heller ikke ha barn etter jeg er 30, det er fordi jeg fikk min første når jeg var 20. Vil ikke ha for stor aldersforskjell mellom alle barna. Og mannen og jeg vil også ha huset for oss selv igjen etter hvert :) men jeg synes det blir litt dumt om forumet skal bli delt i to etter hvor gamle vi er..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Selv er jeg 30 blank, så jeg er vel hverken over eller under, men syns det var kjekt å se at det er andre over 30 som starter med barn nå :) Tror likevel ikke det skiller oss i to grupper. Noen er over tretti og har 4 barn, mens andre akkurat begynner. Samme gjelder jo for de under 30. Og da har man jo ikke så mye tilfelles annet enn alderen lenger.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er ikke viktig for min del :) Jeg skulle være ferdig når jeg var 30 år og var det jo også helt til denne luringen her snek seg på plass i magehulen ;)

Hvor gammel er du og har du mange barn ? :)

Hva er grunnen til at du vil bli ferdig til da ? :)

Har 2 barn og er 26 år. Vil bli ferdig slik at det kommer en ny tid der vi kan være "oss" igjen. Ikke sånn at vi forblir småbarnsforeldre til vi er pensjonister :p har fått tredjemann til jeg er 27 år, men har fortsatt litt tid til å få fjerdemann før jeg blir 30 om vi skulle ønske det ;)

Har aldri forstått deg der, og kommer heller aldri til å forstå det.. :confused:

Jeg er ferdig, når jeg er ferdig, uansett alder (til en hvis grad!)

Jeg bekker 28år 10 dager etter foreløbig termin, har en fra før som begynner på skolen nå i august og blir 6 i Nov.
Før ønsket jeg meg tette barn, men det har ikke passet. Vi må først ta oss av den 1. før vi setter en ny en til verden, og det er,- for meg, mye viktigere enn å fokusere på et tall som står på fødselsattesten min ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har 2 barn og er 26 år. Vil bli ferdig slik at det kommer en ny tid der vi kan være "oss" igjen. Ikke sånn at vi forblir småbarnsforeldre til vi er pensjonister :p har fått tredjemann til jeg er 27 år, men har fortsatt litt tid til å få fjerdemann før jeg blir 30 om vi skulle ønske det ;)

Jeg er snart 26 , har ei fra før .. Så har også tid før jeg blir 30 , men tror dette er siste :)

Samme som din grunn :) pappa er 53år og minste hannes er 6 år. Jeg kunne ikke tenkt meg å være så gammel å få barn.

Godt vi er ulike. Jeg fylte 30 rett før jeg fikk førstemann, og det ville vært helt utenkelig for meg å få barn før det. På barselgruppen min var vi førstegangsmødre fra 22 til 46 år. :)

Spiller ingen rolle hvilke alder folk er. Men er kjekt å se at det er mange under og over 30 år :-)

Hadde egentlig tenkt å vente før vi fikk første, men slik gikk det ikke. Så nå har vi endrer plan og tenker at det blir fint at nr 2 kommer nå slik at de vil ha selskap i hverandre. Og at når vi er i midten av 40 årene kan vi ha oss tid igjen :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er også 30 blank. Vi kunne fint hatt både 3 og 4 innen jeg fylte 30, men vi ville heller ha litt aldersforskjell slik at de store er litt mer selvstendige før vi får flere. Men jeg vil ikke vente for lenge. Jeg vil helst ikke ha barn under 15 år når jeg er 50. Ikke at det er så viktig da.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er også 30, fikk første da jeg var 29 og kommer til å være 31 når jeg får neste. Første komme akkurat som planlagt, og om dette skulle går bra kommer også h*n som planlagt :) For oss var det viktig å ha trygge jobber og utdannelse først. Det vanskelig å ha råd til et ålreight sted å bo, i nærheten av venner og familie uten en grei inntekt. Alt går på prioriteringer, og vi prioriterte sånn :)

Jeg starta en tråd med over 30.
Er selv snart 34 og venter nr 1.
Var ikke ment for å dele forumet, men bare mer nysgjerrighet om vi var mage over 30. Og gjerne få se om vi var mange over 30 som ventet sitt første barn.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Back
Topp