3+

Jeg vil også !! :hilarious:
Må nok vente litt til. Er 4+3 i dag.
Har kun sett 1-2 enda. Håper jeg ser stigning i morgen. Har ikke tatt test på et par dager :wacky:
 
Jeg vil også !! :hilarious:
Må nok vente litt til. Er 4+3 i dag.
Har kun sett 1-2 enda. Håper jeg ser stigning i morgen. Har ikke tatt test på et par dager :wacky:

Har du testet mere?:) jeg går å venter på å få test i posten så jeg får sjekket om jeg har stigning til 3+ :)
 
Jeg testet igjen i dag, 5+2 å fikk fortsatt 2-3... Ble skikkelig lei meg nå :sorry:
 
Har du testet mere?:) jeg går å venter på å få test i posten så jeg får sjekket om jeg har stigning til 3+ :)

Jeg har 2-3 nå. Jeg er 5 uker i morgen i følge mine utregninger.
Ser du ikke hadde fått stigning til 3+. Men dette kan forandre seg så fort. Jeg tror at du har 3+ hvert øyeblikk.
CB-digital gir oss bare ca-tall så du må ikke bli lei deg :love2
 
Jeg har 2-3 nå. Jeg er 5 uker i morgen i følge mine utregninger.
Ser du ikke hadde fått stigning til 3+. Men dette kan forandre seg så fort. Jeg tror at du har 3+ hvert øyeblikk.
CB-digital gir oss bare ca-tall så du må ikke bli lei deg :love2
Takk snille du :Heartblue trenger noen beroligende ord nå..
Ikke store forskjeller på dem på 17 dpo å den i dag.. Så kjenner jeg er skikkelig på gråten nå, selv om det sikkert bare er dumt.. Usikker på når jeg bør teste på nytt..
 

Vedlegg

  • Snapchat-5245839790211261469.jpg
    Snapchat-5245839790211261469.jpg
    420 KB · Visninger: 37
20160412_135050.jpeg
Hurra :joyful: 5+4
Tok blodprøve i går som viste litt over 3000 i hcg men da fikk jeg 2-3 på morgenurin.
 
Merkelig det der. Jeg fikk også 2-3 når jeg tok HCG prøve på 3100 i mitt forrige svangerskap. Kanskjer mer "konsentrert" i blodet?
Jeg har lest på nett at hcg nivå i urin og blod ikke alltid samsvarer, men at det er det i blodet som er mest nøyaktig :) dette sikkert siden det varierer så veldig konsentrasjonen på urinen :)
 
Back
Topp