3 vil bli 4❤️

Ånei! Dette får da ikke lov å være sant!?
Føler med deg vennen ❤️ Klem

Får helt vondt langt inni hjerteroten av det dere har gått gjennom!! ❤️ ❤️ ❤️Jeg krysser fingrene for at du får positiv test på onsdag ❤️

Takk alle dere fine❤️

:Heartred:smiley-angelic001:Heartred

Det var ei her på assistert som fikk positiv test først 15 dpo og fødte et friskt barn.

Selv om det hører til fåtallet, så er det jo mulig.

Håper ekstra for deg!

Hvordan går det?

Tenker på deg vennen ❤️
Håper du får en herlig adventstid med familien ❤️

Takk for omtanken dere❤️ Det går fremover nå som den værste skuffelsen har lagt seg! Nå blir det en del festligheter før jul og en deilig juleferie i vente:-) Jeg håper og tror at 2019 blir vårt år:-)

Åå, nå ble jeg så spent og optimistisk på dine vegne, og så var det bare en tulletest :( Så utrolig utgjort!! Sender deg en veldig god klem og håper du får en fin julefeiring til tross ❤️❤️❤️

Håper du får en fin jul, og at du får ekte babystrek på neste test i 2019. :Heartred

:Heartbigred:(:Heartred:):Heartbigred

Julen kan uansett bringe litt familiemagi, selv om jeg skjønner at det er ekstra tøft når man trodde det skulle skje.
La ditt barns juleglede hele ditt hjerte og gjøre deg glad igjen.

❤️

Vet du! 2019 blir året ditt!!!! ❤️❤️❤️

Vet du! 2019 blir året ditt!!!! ❤️❤️❤️
Vet du, det har jeg litt på følelsen selv❤️❤️ Håper og tror du har rett! God jul og godt nyttår til deg og dine❤️

Vet du, det har jeg litt på følelsen selv❤️❤️ Håper og tror du har rett! God jul og godt nyttår til deg og dine❤️
Ja men det er det! Ditt år Du fortjener det etter all motbakker som har møtt deg nå ❤️

Takk fine deg! Og god jul og godt nytt år til deg også ❤️Nytt år, nye muligheter ❤️

Ja men det er det! Ditt år Du fortjener det etter all motbakker som har møtt deg nå ❤️

Takk fine deg! Og god jul og godt nytt år til deg også ❤️Nytt år, nye muligheter ❤️
Tusen takk, fine du❤️

Back
Topp