3 vil bli 4❤️

Da har jeg fått tid for scratching på fs den 23/10. Gruer meg litt, men er så klar for å prøve dette:)
 
Så bra!! Scratching er ikke noe stress. Bare en liten "celleprøve" aktig greie. Dette kommer til å gå SÅ bra!![emoji173][emoji173]
 
Så bra!! Scratching er ikke noe stress. Bare en liten "celleprøve" aktig greie. Dette kommer til å gå SÅ bra!![emoji173][emoji173]
Det var godt å høre! Fikk du smertestillende på fs eller trengtes ikke det? Klem❤️
 
Jeg tenker på neste forsøk dagen lang og er så KLAR for en ny graviditet!!! Drømmer om to fine streker og verdens koseligste hemmelighet i magen:) Er spent på om ab-kuren har gjort noe for oss, kanskje har den til og med gjort sædkvaliteten til mannen bedre slik at vi får høyere befruktningsrate? Lov å håpe:) Scratching om 1 uke nå. Nei, nå er det jaggumeg på tide med litt gode nyheter i min dagbok også etter snart to års jakt på lillebror/søster!
 
Jeg tenker på neste forsøk dagen lang og er så KLAR for en ny graviditet!!! Drømmer om to fine streker og verdens koseligste hemmelighet i magen:) Er spent på om ab-kuren har gjort noe for oss, kanskje har den til og med gjort sædkvaliteten til mannen bedre slik at vi får høyere befruktningsrate? Lov å håpe:) Scratching om 1 uke nå. Nei, nå er det jaggumeg på tide med litt gode nyheter i min dagbok også etter snart to års jakt på lillebror/søster!

Nå er alt rigget for suksess! Heier på deg! ❤️
 
Nå har du jaggu et godt utgangspunkt for nytt forsøk med både AB-kur og scratching!![emoji7]

Kjenner meg godt igjen i det du skriver! Tenker også på det dagen lang[emoji849][emoji849] blir AB-kur her også før neste innsett, men er bare jeg som skal ta! Håper uansett det gjør susen[emoji7]
 
Nå har du jaggu et godt utgangspunkt for nytt forsøk med både AB-kur og scratching!![emoji7]

Kjenner meg godt igjen i det du skriver! Tenker også på det dagen lang[emoji849][emoji849] blir AB-kur her også før neste innsett, men er bare jeg som skal ta! Håper uansett det gjør susen[emoji7]
Håper det utgangspunktet er det som skal til for oss:) Nå synes jeg også det er din tur til å lykkes!! Håper ab-kuren gjør nytten sin for dere også:)
 
Hurra!!! Ikke lenge igjen nå! Blir spennende å følge nå da og hvertfall mtp at kuren kanskje kan ha satt sine spor! [emoji173][emoji173]
 
Hurra!!! Ikke lenge igjen nå! Blir spennende å følge nå da og hvertfall mtp at kuren kanskje kan ha satt sine spor! [emoji173][emoji173]
Håper så inderlig❤️ Håper så inderlig for deg også nå, du fortjener det virkelig!! Når skal du teste?
 
Jeg tenker på neste forsøk dagen lang og er så KLAR for en ny graviditet!!! Drømmer om to fine streker og verdens koseligste hemmelighet i magen:) Er spent på om ab-kuren har gjort noe for oss, kanskje har den til og med gjort sædkvaliteten til mannen bedre slik at vi får høyere befruktningsrate? Lov å håpe:) Scratching om 1 uke nå. Nei, nå er det jaggumeg på tide med litt gode nyheter i min dagbok også etter snart to års jakt på lillebror/søster!

Ja, måtte du få to fine streker om ikke så lenge [emoji173] Krysser alt jeg har
 
Krysser fingrene for deg [emoji173]
Takk søte poppi❤️ Hvordan går det med deg og den lille? Husker godt den første tiden som en blanding av kaos, masse følelser, hektisk og helt fantastisk:)
 
Fikk plan fra riksen i posten i dag. Oppstart spray 25/10 og oppstart sprøyter 9/11. Samme opplegg som sist med 450 ie menopur. Vurderer å høre med legen på fs om prednisolon el for å tenke litt nytt på siste forsøk.
 
Det var godt å høre! Fikk du smertestillende på fs eller trengtes ikke det? Klem[emoji173]️
Trengte ikke noe smertestillende. Eller, jeg fikk i hvert fall ikke noe, hehe:)
 
Da var scratching overstått! Det gikk veldig fint og var ikke vondt:)
 
Juhu, da var vi i gang med nytt forsøk!!! Startet med spray i dag, sprøyter om to uker:)
 
Så herlig at du er igang igjen[emoji173] Håper det blir din tur nå[emoji173]
 
Back
Topp