3 ul

siwro

Gift med forumet
æsj..di hadde ikke vokst noe nå heller, men slimhinna var veldig fin..så di håper at på fredag skal det være annet resultat.. så nå skal jeg ikke tilbake før på fredag, reiser bare hjem i mellomtiden selvom det er dyrere jaja, får håpe di dekker hele flybilletten min da...
tok sin tid detta jah..
sjit og[:@][:@]har mista nybuksa jeg kjøpte på lørdag, den er ikke her i det hele tatt...surt altså...var 1000kr rett i søppla[:@][:@]

så utolig kjedelig... men det er bra de ikke gir deg opp dag.. stå på til fredag, så er det kanskje en super overraskelse på gang da..
masse lykke til..

hvor har buksa forsvunnet da??? hmmmm

ORIGINAL: *justme *

så utolig kjedelig... men det er bra de ikke gir deg opp dag.. stå på til fredag, så er det kanskje en super overraskelse på gang da..
masse lykke til..

masse lykke til..

masse lykke til..

Krysser fingra for at ting gaar rette veien for deg til fredag altsaa..Noen oekning i dose da?

så utolig kjedelig... men det er bra de ikke gir deg opp da.. stå på til fredag, så er det kanskje en super overraskelse på gang da..
masse lykke til..

SIGN

takk jenter...nei ingen dose økning, pga det var mange eggposer og ville ikke ha flere men større.. så jeg er glad di ikke gir meg opp[:D]

buksa hadde jeg glemt i en butikk. gikk i alle butikkene jeg har vært i, og spurte ingen hadde funnet den, så på siste butikk sa di at jeg måtte spørre vekterne, men hun butikk dama ringte, og di hadde den[:D][:D][:D][:D] så jeg ble sååå gla, nyst før jeg hoppa på han å smaksa han på kinnet[:)] tæhæ....

jeg er med bedre mot nå.. nå når di ikke har gitt meg opp og alt..så di satsa på at på fredag kunne jeg begynne på den andre sprøyta og at di er klare da snart... håper di har rett... sitter på båten nå, blei ett sabla stress i bodø, men men...rett nu i riktig retning nå i allefall..

skal hjem å nusse på min kjære..[:)][:)] men først en båttur på 4 timer[;)]

Så kjedelig at det skal ta sånn tid med disse eggene dine da. Men vi får satse på at langtidsdyrking er tingen for deg [;)] God tur hjem og ha det så fint du kan frem til fredag. Håper eggene dine tar hintet nå og vokser de siste millimeterne.

Godt å høre at buksa di dukket opp igjen også, ordner seg for snille jenter vet du [:)]

ORIGINAL: Ivara

Så kjedelig at det skal ta sånn tid med disse eggene dine da. Men vi får satse på at langtidsdyrking er tingen for deg [;)] God tur hjem og ha det så fint du kan frem til fredag. Håper eggene dine tar hintet nå og vokser de siste millimeterne.

Godt å høre at buksa di dukket opp igjen også, ordner seg for snille jenter vet du [:)]

ORIGINAL: Ivara

Signerer denne[:)]

tusen takk jenter. dere er nå så gode...
var godt å komme hjem, min kjære hentet meg på kaia og tok meg med ut å spise..
var så go å snill hele tiden, sa så mye fint til meg som han ikke har gjort på leeeenge[;)] pleier da å si fine ting, men detta va jo max[:)][:)][:)][:)][:)]

det har ikke noe å si om man nå nei mens man venter på godgjøring av eggene.. håper ikke det[;)]

Back
Topp