3 uker igjen!

Mammamosen

Flørter med forumet
Nå nærmer det seg og noen ganger tenker jeg "herregud, hva er det jeg har satt meg selv opp til nå? Jeg skal jo snart trøkke ut et splitter nytt menneske!" Skrekkblandet fryd ja, jeg har jo ikke fødet før :)

Nettopp hentet den siste gratispakka på Rimi og satt småtingene på plass på barne/stellerommet. Har alt klart jeg, sitter bare å venter på at noe skal skje. Permisjonen er startet og nå har jeg snart ikke mer å ta meg til utenom å gå turer. Har begynt å få en del mensmurringer de siste dagene og inatt da de ble litt markante lå jeg plutselig å heiet på dem: "kom igjen, bli til rier, kom igjen, ØØØK, you can do it!" Som om det skulle vært en fotballkamp eller noe :p

Men ingenting skjedde og jeg sovnet..
Må nok vente noen uker til vil jeg tro.. Eller som sviggis sa "du går sikkert to uker over tiden!" We shall see about that, lady! :)

Fantaserer til stadighet hvordan ting kommer til å starte - vil vannet gå mens jeg står å lager lapskaus? Vil jeg plutselig få rier på tur med bikkjen? Slimproppen, når kommer den? Kommer den i det hele tatt på meg? Hvor vondt vil jeg få og klarer jeg å forholde meg like rolig som jeg har sett for meg? Hvordan kommer samboer til å oppføre seg? Dette er gøy dette :D

Fortell gjerne hvordan din fødsel startet om du er flergangs. Eller om andre koselige ting mens vi venter på våre små nurk :)
 
Ha ha du høres jo ut som meg :p Jeg har også tatt meg selv i å sitte å "heie" på kynnerne, nesten litt sånn at hvis jeg bare ønsker det hardt nok så kommer de til å gå over til rier til slutt :p

Hvordan fødselen min starter har jeg også tenkt mye på. Går vannet mitt plutselig mens jeg er i butikken og handler middag, begynner riene for fullt når vi sitter å pakker opp gaver på julaften eller starter det forsiktig mens jeg sover om natta? Er veldig spent på hvordan jeg kommer til å oppdage at ting begynner å skje :)

Men du får ha masse lykke til :) Får håpe det skjer noe snart, at vi har heiet nok he he.
 
Ha ha du høres jo ut som meg :p Jeg har også tatt meg selv i å sitte å "heie" på kynnerne, nesten litt sånn at hvis jeg bare ønsker det hardt nok så kommer de til å gå over til rier til slutt :p

Hvordan fødselen min starter har jeg også tenkt mye på. Går vannet mitt plutselig mens jeg er i butikken og handler middag, begynner riene for fullt når vi sitter å pakker opp gaver på julaften eller starter det forsiktig mens jeg sover om natta? Er veldig spent på hvordan jeg kommer til å oppdage at ting begynner å skje :)

Men du får ha masse lykke til :) Får håpe det skjer noe snart, at vi har heiet nok he he.

Haha, så vittig! Det blir veldig spennende, skulle også nesten ønske at jeg kunne reise frem i tid og se hva vi har skrevet her etter fødselen :) hihi! Masse lykke til til deg også! :D
 
venter mitt 2 barn nå, men fortsatt like spent på hvordan ting starter denne gang..:) sist startet det hele på en måte på selveste termindato.. men ble satt igang 2 dager etterpå, så sent om kvelden hadde jeg en liten prins i armene.
 
Back
Topp