3. Trimester

BabyLykke2014

Tobarnsmamma
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
3. Trimester begynner idag 28+0.
:wav
Hva med dere?
 
Det hadde jeg ikke tenkt på, men var 28 uker i går :D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
1 uke igjen av 2. Trimester :eek: syns dette går litt vel fort, men gleder meg kjempemye til å holde prinsen i armene mine <3
 
3 uker igjen til tredje trimester :) må kanskje begynne å rydde og sortere klær snart? Har ikke gjort noe enda, så denne fødselen kommer sikkert som julekvelden på kjærringa før jeg "får ut fingeren".

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Akkurat 2 uker til jeg er 28 uker ^^,
 
Tenk at vi er så langt...! Husker dere når vi talte ned til 12 ukers grensen, nå er det få uker til vi kan telle ned til 12 uker igjen! Vi kan i prinsippet bli mammaer nårsomhelst, rart å tenke på. Spennende å se hvem som blir førstemann :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
10 dager igjen til 3. trimester :D og søte lille skatten er mer aktiv enn noen gang! Deilig! ;)
 
Tenk at vi er så langt...! Husker dere når vi talte ned til 12 ukers grensen, nå er det få uker til vi kan telle ned til 12 uker igjen! Vi kan i prinsippet bli mammaer nårsomhelst, rart å tenke på. Spennende å se hvem som blir førstemann :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, tenk det ! Bare 12 uker og tre dager til termin her nå, og jeg syns de 12 første ukene gikk kjempefort. Håper disse går like fort ! Kjenner jeg lengter etter å holde lillebror i armene nå ! <3
 
Tirsdagen er jeg 28+0 :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hørt rykter om at høygravid er uke 34+4. Hvis det er 28, så har jeg 1 uke og 2 dager igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har hørt rykter om at høygravid er uke 34+4. Hvis det er 28, så har jeg 1 uke og 2 dager igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Tredje trimester er fra 28, høygravid regnes fra 34+4 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er jeg i tredje trimester om fire dager!! Wow.. tida går fort nå :) er så forelska i lille nupp som ligger i magen.. Alle bevegelsene er herlige, og noen litt vonde ;) men veldig velkomne! <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kom i tredje trimester på fredag ☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp