3.trimester :)

28+3 i dag :) deilig å ver inne i tredje og SISTE trimester :-D
Og om 12 veke he e (forhåpentligvis) en bitteliten baby :) <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
jeg har nettopp bikket 30 uker :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
28 i dag :) Synes tiden går fort sånn egentlig. GLEDER meg til å treffe fine jenta vår, men skal nyte sommeren først :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
28+1 og inne i siste trimester :) å tiden går sikkert fort de nærmeste ukerne med ferie og masse sommer ting som skjer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
28 uker i dag! :) føler jeg kanskje burde komme i gang med barnerommet snart ;p er visst ikke sååå lenge igjen til termin.. Hehe..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
28 uker i dag! :) føler jeg kanskje burde komme i gang med barnerommet snart ;p er visst ikke sååå lenge igjen til termin.. Hehe..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Hehe. Nei jordmor nevnte for meg i går hvor langt jeg har kommet men for meg virker august fortsatt fjernt. Jeg kommer nok til å være blant de som blir overrasket når fødselen er i gang:p
 
Hehe. Nei jordmor nevnte for meg i går hvor langt jeg har kommet men for meg virker august fortsatt fjernt. Jeg kommer nok til å være blant de som blir overrasket når fødselen er i gang:p

Hehe, godt å høre det er flere ;p stresser vell egentlig ikke med noe.. Ikke begynt å søke perm penger heller.. Sa til samboeren at han kanskje måtte begynne å tenke på hvordan han vil ta permen sin, siden det kanskje er på tide å søke snart ;p juni og juli går jo på et blunk, og vips så er august her.. Da kan jo ting skje når som helst.. Hehe..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp