3 trimester!!

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Idag er jeg 28uker og er kommet til tredje og SISTE trimester! Utrolig deilig følse og vite at det ikke er lenge igjen. Idag er det også akkurat 2mnd til jeg starter permisjonen min. Gradert meg med 4 dager ekstra denne gangen:p sist var det rett fra jobb til fødsel, kun en dag mellom!! Så OM det skulle skje igjen så håper jeg på noen dager "fri" ;) Men håper også selvfølgelig å gå noen dager lengre denne gangen:) Mange her som nærmer de 3 trimester eller er der??:)

28 uker idag og takk til dere som opplyste meg om at jeg var i 3. Trimester. Det lurte jeg litt på :) Håper virkelig det blir januar og ikke desember på denne, så han får holde seg innendørs til termin!

Hipp hurra for 3 trimester  Æ e 28 uka idag æ å, jippi...Har gått på overtid hver gang før, så regne me d her blir en januarbaby

tonjeponje91 skrev:
Altså, ikke den neste halvtimen... Men siste trimesteret.. :P

HAha en halvtime går som regel ALT FOR fort :P Merker det når jeg sitter på dataen/mobilen på kveldinga!
Kjønte du mente trimestere! Håper egentelig ikke det går så alt for fort, men samtidig er jeg veldig spent :D

CarrieA skrev:
28 uker idag og takk til dere som opplyste meg om at jeg var i 3. Trimester. Det lurte jeg litt på :) Håper virkelig det blir januar og ikke desember på denne, så han får holde seg innendørs til termin!

Tenkte ikke helt over det selv heller føre noen sa de var det! Så fikk det litt opplyst jeg også ;) Kan jo ikke huske på alt alltid!

Tuppeline skrev:
Hipp hurra for 3 trimester  Æ e 28 uka idag æ å, jippi...Har gått på overtid hver gang før, så regne me d her blir en januarbaby

Gratulerer så mye med å kommet i 3 trimester du også :D Nå begynner det virkelig å nærme seg!
Da blir det nok en januarbaby på deg ja, få vell satse på deg jeg å;)

-Exotic- skrev:

Tuppeline skrev:

Gratulerer så mye med å kommet i 3 trimester du også :D Nå begynner det virkelig å nærme seg!
Da blir det nok en januarbaby på deg ja, få vell satse på deg jeg å;)

Tusen takk :) Mens termin e 31 Desember å ordinær ul e 4 januar, så d blir garantert januarbaby :)

Back
Topp