3. Trimester er det beste for meg

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Alle sier jo at det er tyngst mot slutten, men jeg har motsatt opplevelse.. ja, jeg er tyngre, magen er mer i veien og det er vanskelig å bøye seg ned å få på sokker og sko osv..

MEN bekkenet er mye bedre etter han festet seg, kvalmen er ikke like fremtredende, halsbrannen dukker bare opp av og til, jeg har mer energi og er i bedre humør!

Andre som opplever det samme?

Så deilig! Det var kanskje slik for meg ved første svangerskap men ikke denne gangen.

Både og:D Følelsen av null energi og overskudd er borte sammen med kvalmen, men kroppen er tyngre ja og nattesøvnen lider litt av det;)

Ja kanskje :-) Første trimester var absolutt det verste. Selvom noen plager er dårligere, så merker jeg også at humøret er bedre. Og at det bare føles godt og tryggt å være kommet så langt og deilig å kunne slappe av uten å tenke på jobben. Tenker at det hjelper til å akseptere at kroppen ikke er i form uten å bli frustrert og oppgitt.

Ja kanskje :-) Første trimester var absolutt det verste. Selvom noen plager er dårligere, så merker jeg også at humøret er bedre. Og at det bare føles godt og tryggt å være kommet så langt og deilig å kunne slappe av uten å tenke på jobben. Tenker at det hjelper til å akseptere at kroppen ikke er i form uten å bli frustrert og oppgitt.
Kjenner igjen den følelsen:) Humøret er mye bedre her å, og som du sier det hjelper veldig:):)

Her er ingen av trimsemsterene vært fine, har hatt noen fine uker nå i tredje. Det er det helt slutt på nå, jeg gråter mye, kaster opp, grusomt kvalm og har veldig mye vonde kynnere. Så her er det ingen gode dager føler jeg. Men terminen nærmer seg heldigvis og da er jo alt slite vært det :D

Her er ingen av trimsemsterene vært fine, har hatt noen fine uker nå i tredje. Det er det helt slutt på nå, jeg gråter mye, kaster opp, grusomt kvalm og har veldig mye vonde kynnere. Så her er det ingen gode dager føler jeg. Men terminen nærmer seg heldigvis og da er jo alt slite vært det :D
Huff! Fælt å høre at det har blitt værre for deg igjen.. hadde 1-2 uker med oppkast og gråteperiode, men det er gitt seg igjen og nå når det er en uke igjen til termin har jeg det vedre.. håper du føler deg bedre snart eller at lille melder sin ankomst!

Huff! Fælt å høre at det har blitt værre for deg igjen.. hadde 1-2 uker med oppkast og gråteperiode, men det er gitt seg igjen og nå når det er en uke igjen til termin har jeg det vedre.. håper du føler deg bedre snart eller at lille melder sin ankomst!

Jeg skal inn på sykehuset til vurdering om igangsettelse etter påske, men redd det tar tid å vil gå langt over termin! Er litt lei av å kaste opp kan man si :p
Så herlig at det gikk over igjen, dette skal jo være en tid preget med spenning og glede. Og med min første fikk jeg litt ekstra energi på slutten! Man skal liksom nyte de siste dagene før amming, renselse, og våkennetter trår til for fullt! :D
Selv om det har vært tøft denne gangen så har det jo gått veldig fort, tenk nå er april her :D

Så deilig! :)

Jeg har ikke hatt så mange fysiske plager. Bare dårlig matlyst, trøtt, og nå er magen litt i veien. Men trøttheten går jo litt utover energien man har til å gjøre ting da. Gleder meg til fødsel, for tror og håper at ting generelt får en "ny start"! :)

Leit at noen får veldige plager på slutten, den tiden man trenger på å gjøre alt klart osv. Og ikke minst ha nok energi til selve fødselen!
Så du må jo bare nyte at du føler deg så bra! :)

Back
Topp