3. trimester <3

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Satt på bussen idag tidlig og holdt på å ta til tårene over denne teksten jeg fikk på mail fra BV. Helt uvirkelig at det begynner å nærme seg og at jeg skal få bli mamma til en liten gutt <3 Hva er deres forventninger til dette trimesteret damer? Bekymringer? Plager?

IMG_2657.jpg

Så kjekt :) at tiden kommer til å gå sakte når det nærmer seg termin men at det vil gå fort frem mot jul

Syns det allerede begynner å bli tungt og hun tar mye plass. Har mye problemer med magen pga presset. Å vet det blir vanskeligere å sove og halsbrann.

Sliter litt med å ta innover meg at jeg skal bli enda større. Føler meg allerede stor og tung, og sliter med smerter i ribbeina fordi alt blir presset oppover.. og verre skal det bli! Hadde også min første natt med skikkelig dårlig søvn fordi bekkenet verket og fordi mini drev med sirkusakrobatikk hele natta.. "Dette er bare starten," tenkte jeg der jeg lå å rullet rundt i senga for å finne en god sovestilling :P
Tredje trimester må gjerne gå fort!

Sliter litt med å ta innover meg at jeg skal bli enda større. Føler meg allerede stor og tung, og sliter med smerter i ribbeina fordi alt blir presset oppover.. og verre skal det bli! Hadde også min første natt med skikkelig dårlig søvn fordi bekkenet verket og fordi mini drev med sirkusakrobatikk hele natta.. "Dette er bare starten," tenkte jeg der jeg lå å rullet rundt i senga for å finne en god sovestilling :P
Tredje trimester må gjerne gå fort!

Jeg sliter også med tanken på at jeg skal bli større. Det er allerede tungt og å bøye seg fremover er nesten umulig (med mindre man skrever som en mann :P ) men det går vel litt opp og ned, noen dager er mer "sprengt" enn andre? Håper det ihvertfall :)

Jeg også er litt der at jeg ikke skjønner at han enda skal bli over 2kg større. Er til tider ganske ubetydelig allerede. Er også litt bekymret for om jeg skal få problemer med bekkenet, da det plutselig ikke er så behagelig å gå også var det denne halsbrannen *sukk*. Nysgjerrig på hvor lenge jeg klarer å jobbe også! Men først og fremst tenker jeg MYE på tiden etter. Når vi skal ta han med hjem. Hvordan det blir, hvordan han er, hvor slitsomt blir det, hvor lenge har jeg smerter, hva med amming, har vi kjøpt alt vi trenger? 1000 spm :)

Back
Topp