Ozi
Forelsket i forumet
og det er ikke Patrick sin skyld, men min kjære samboer som var på fylla i natt. /)!!%!§ blir så sinna. Han går stort sett ut når det passer han, når jeg skal ut så da må vi ordne barnevakt osv osv..
Så jeg ble ikke direkte sur da han skulle ut i går, men sa at jeg syntes han kunne vente til en annen helg for da kunne jeg være med.
Han var så "forståelsesfull" i går(gjorde vel alt for at vi ikke skulle begynne å krangle)
MEn enden på visa var jo at han gikk ut, han fikk streng beskjed om å IKKE VEKK MEG!
Jeg la meg kl 1, bare lå å vrei meg(var ikke nervøs pga gubben utrolig nok
Hadde bare så vondt i hodet) Så ble kl 2...og 2.30 da sovnet jeg... Kl 3, da kom sambo inn setter på
contrymusikk(av alle ting....) kjempe høyt på tv'en.. Jaja tenker jeg, han kan jo høre 1 eller 2 sanger
og tiden gikk... Han hadde sovna med tv'en på fult![:@]
Jeg var så sinna at jeg nesten sprakk.... GUDSELOV at unga ikke våknet..
Jeg kjefta han opp å ned og gikk for legge meg.
kl ble 4.40 - 4.50 før jeg sovnet. Å nå... er jeg så sliten. Jeg skal sove på sofaen e at Patrick har fått mat..
Kl 10 skal jeg vekke sambo, og da skal han stå opp og jeg skal sove enda mer.
Sa til han i går at nå er jeg så sliten(har begynt å få mye vondt i hodet, mer utålmodig... trøtt og jæ%&"#
Dette ble langt dette... [8|] (sorry)
Så jeg ble ikke direkte sur da han skulle ut i går, men sa at jeg syntes han kunne vente til en annen helg for da kunne jeg være med.
Han var så "forståelsesfull" i går(gjorde vel alt for at vi ikke skulle begynne å krangle)
MEn enden på visa var jo at han gikk ut, han fikk streng beskjed om å IKKE VEKK MEG!
Jeg la meg kl 1, bare lå å vrei meg(var ikke nervøs pga gubben utrolig nok
Hadde bare så vondt i hodet) Så ble kl 2...og 2.30 da sovnet jeg... Kl 3, da kom sambo inn setter på
contrymusikk(av alle ting....) kjempe høyt på tv'en.. Jaja tenker jeg, han kan jo høre 1 eller 2 sanger
og tiden gikk... Han hadde sovna med tv'en på fult![:@]
Jeg var så sinna at jeg nesten sprakk.... GUDSELOV at unga ikke våknet..
Jeg kjefta han opp å ned og gikk for legge meg.
kl ble 4.40 - 4.50 før jeg sovnet. Å nå... er jeg så sliten. Jeg skal sove på sofaen e at Patrick har fått mat..
Kl 10 skal jeg vekke sambo, og da skal han stå opp og jeg skal sove enda mer.
Sa til han i går at nå er jeg så sliten(har begynt å få mye vondt i hodet, mer utålmodig... trøtt og jæ%&"#
Dette ble langt dette... [8|] (sorry)