3 timer søvn i natt

Ozi

Forelsket i forumet
og  det er ikke Patrick sin skyld, men min kjære samboer som var på fylla i natt. /)!!%!§ blir så sinna. Han går stort sett ut når det passer han, når jeg skal ut så da må vi ordne barnevakt osv osv.. 
Så jeg ble ikke direkte sur da han skulle ut i går, men sa at jeg syntes han kunne vente til en annen helg for da kunne jeg være med.   
Han var så "forståelsesfull" i går(gjorde vel alt for at vi ikke skulle begynne å krangle)    

MEn enden på visa var jo at han gikk ut, han fikk streng beskjed om å IKKE VEKK MEG!  
 Jeg la meg kl 1, bare lå å vrei meg(var ikke nervøs pga gubben utrolig nok
Hadde bare så vondt i hodet)   Så ble kl 2...og 2.30 da sovnet jeg...  Kl 3, da kom sambo inn setter på
contrymusikk(av alle ting....) kjempe høyt på tv'en..  Jaja tenker jeg, han kan jo høre 1 eller 2 sanger
og tiden gikk...  Han hadde sovna med tv'en på fult![:@]
Jeg var så sinna at jeg nesten sprakk....   GUDSELOV at unga ikke våknet..
Jeg kjefta han opp å ned og gikk for  legge meg.
kl ble 4.40 - 4.50  før jeg sovnet. Å nå...   er jeg så sliten. Jeg skal sove på sofaen e at Patrick har fått mat.. 
Kl 10 skal jeg vekke sambo, og da skal han stå opp og jeg skal sove enda mer.

Sa til han i går at nå er jeg så sliten(har begynt å få mye vondt i hodet, mer utålmodig...   trøtt og jæ%&"#

Dette ble langt dette...   [8|]  (sorry)

Uffameg, det var da dårlig gjort! Kan ikke sette på høy musikk midt på natta når resten av familien sover vel?? Da hadde i hvert fall jeg blitt forbanna vet jeg.. [:@] Nei, vet du hva, krev at han skal ta seg av de små i dag, sånn at du får hvilt deg godt! Er viktig å få ta seg inn igjen litt av og til. Ønsker deg en god dag!! [:)]

mannfolk..[:@] de kunne prøvd å være hjemme med unger hele dagen selv, så ser de at det er en fulltidsjobb og vel så det.. Vi trenger virkelig den søvnen vi kan få..

Føler med deg!

Det hørtes ikke moro ut nei!
Men godt han kom hjem alene da. Og ikke dro fullt huset
av masse fulle mennesker. DET hadde sikkert vært mye verre [;)]
Du får si hva du mener om saken, og at du også gjerne vil være
med ut! Det er jo hans barn også, ikke bare du som må tenke på
banevakt etc.

Har bare fått sovet 1 time på dagen i dag[:(]  4t tilsammen...   Jaja, snart er det leggetid for meg, venter bare på at Patrick skal våkne sånn at han får kveldsmat og masse kos før han legger seg igjen...

Gubben husker ikke noenting ifra da han kom hjem, kanskje like greit for jeg var så forbanna! Men uansett hva jeg sier så hører jo han f.. ikke etter![:@] 

Tusen takk for oppmuntringer jenter[:)] setter skikkelig stor pris på det!

I natt blir det vel 1000x bedre håper jeg!

ORIGINAL: Lunah83

Det hørtes ikke moro ut nei!
Men godt han kom hjem alene da. Og ikke dro fullt huset
av masse fulle mennesker
. DET hadde sikkert vært mye verre [;)]
Du får si hva du mener om saken, og at du også gjerne vil være
med ut! Det er jo hans barn også, ikke bare du som må tenke på
banevakt etc.

Det har han gjort ett par ganger. Da gikk de(sambo sef da) ned i kjelleren å spilte sinnsykt med høy musikk(det var i fjor vår) Da våknet Synnøve, da ble jeg så sinna at jeg fikk black out..  Ler av det i dag da, for det var første møte mellom meg og dissa 2 gutta som ble med sambo hjem(vi er gode venner i dag) og skal si dere at de var PISS redde for å komme opp den natten (haha) 

Back
Topp