3 termingrupper igjen!

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå er det 1. november, og det betyr at det kun er tre termingrupper igjen før det er vår tur! Nå begynner det å gå ganske raskt! Noen av oss føder nok i januar også. Gleder meg masse! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra :) bare 3 mnd igjen, kanskje 2,5 ;)

Det er så herlig, tiden går så fort!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jipppii!! :) Ikke så lang tid igjen nå… Gleder meg til å hilse på lille gutt <3

Ja hvor har tiden blitt av :-) Er glad det ikke er lenge igjen til den lille kommer ♥ mye spennende i vente nå for oss alle :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå vil det gå fort tror jeg! :D I november er det juleforbredelser til den store gullmedaljen, så kommer desember med juleavslutninger, juleferieferie på hele familien og masse kos! Vips så er man i januar, og da er det bare å gjøre seg klar :p

Gjorde mitt første innkjøp i dag! Handlet ulldress og ullstrømper på Name It, også benyttet jeg meg av tilbudet på Kapphal (3 for 2 på alle barneklær for medlemmer). Kjøpte 2 sparkebukser og en søt langarmet vest. (Newbie merket) Gleder meg masse!

Uuææ, så fort tiden går! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

OMG.... nå tror jeg angsten tar meg..... er vi kommet så langt ? :excited001

Så morro!! Gleder meg til lille Mai-Eline kan kose seg i armene til mammaen og pappaen sin. <3

Det har virkelig gått fort de siste 2 månedene. Håper julestyr gjør at de neste 2 går like fort :D

Det har gått vannvittig fort siden uke 18 hvertfall! Og nå kan det igrunn gå like fort resten av tiden ;)
Jeg er nok en av de siste i februar som får siden termin er 21/02 - men det er bare å smøre seg med tålmodighet og glede seg til tiden som kommer!

Nå kommer november og da er min kjæres julebord, han skal opereres, jeg har en legetime, en jm time og vi har 3D ultralyd.. samt jeg skal friske opp bryna mine!
I tillegg er det feiring av lillesøs sin 16 årsdag og min kjæres 26 årsdag ♥

Denne måneden raser nok forbi også kommer jul og nyttår også er vi jaggu i januar :D

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

• Liker
Reactions: BMC
Huff. Og jeg som trodde jeg skulle få tid til å forberede meg psykisk på en fødsel. Føler meg liksom ikke helt klar for det enda. Har ikke peiling på hvordan jeg vil ha det.

Har iallefall kjøpt inn det mest essensielle utstyret, bortsett fra madrass. Sånn sett er jeg godt forbedret :-P

Idag skal vi sette opp senga og litt annet sånt styr.... kos <3

Back
Topp