3 pakk IVF Medicus

Litjmora

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Hei.
Noen som vet om man f.eks skulle få både innsett og frys på første forsøk og man ikke blir gravid. Kan man da hoppe rett på ny stimulering eller må man bruke opp den/de man har på frys først?
Alle mine frys har enten ikke tålt opptining eller ikke blitt noe av. Ikke engang en kjemisk....... Og det har vært mange. Så har i utgangspunktet ikke lyst å bruke frys forsøk om jeg kan kun ha fersk.

Du kan ta alle fersk :)

Vi kjøpte 3pk og tok alle rundene fersk. Hadde 3 forsøk på 6 mnd. Måtte ha en syklus imellom hvert forsøk. Vi ville bygge opp et lite fryselager. Ble gravid på tredje forsøk og har 3 stk på frys totalt etter de rundene. Ville ikke kaste bort forsøk på frys uten nok på lager i tilfelle de ikke tålte opptining.

Du kan ta alle fersk :)

Vi kjøpte 3pk og tok alle rundene fersk. Hadde 3 forsøk på 6 mnd. Måtte ha en syklus imellom hvert forsøk. Vi ville bygge opp et lite fryselager. Ble gravid på tredje forsøk og har 3 stk på frys totalt etter de rundene. Ville ikke kaste bort forsøk på frys uten nok på lager i tilfelle de ikke tålte opptining.
Så bra! Nå forsvant et par kilo fra skuldrene mine!

Skriver under på dette. Du velger helt selv. Jeg har kjempefin erfaring med Medicus.

Lykke til :Heartpink

Du betaler jo for en 3pk med fersk, så de kan ikke tvinge deg til frys. Men du kan bytte 1 ferskforsøk mot 2 fryseforsøk hvis du har på frys og ønsker det selv :)

Lykke til :Heartred
Takk :Heartred
Ja det var mine tanker også, men så leste jeg på Spiren sine sider at man ikke kunne bruke det som høstesyklus, og da ble jeg litt usikker på hva som menes med det. Fant ingenting om det på medicius sine sider så da ble jeg enda mer usikker.

Takk :Heartred
Ja det var mine tanker også, men så leste jeg på Spiren sine sider at man ikke kunne bruke det som høstesyklus, og da ble jeg litt usikker på hva som menes med det. Fant ingenting om det på medicius sine sider så da ble jeg enda mer usikker.

Det tror jeg innebærer stimulering og uttak kun for å legge på frys. Gjennomfører du hele forsøket med stimulering, uttak og innsett er det ikke høstesyklus i mine øyne, selv om en har noe på frys fra før.

Har bare god erfaring med Medicus Stavanger :happy:

Vi kjøpte 3 forsøk på Spiren, hadde ett uttak med ferskt innsett som ble negativt. Deretter hadde vi ett fryseforsøk som for oss ble positivt. Men hadde det ikke vært positivt så var planen da ny runde med stimulering og egguttak til tross for at vi hadde flere embryo på frys.

Vi kjøpte 3 forsøk på Spiren, hadde ett uttak med ferskt innsett som ble negativt. Deretter hadde vi ett fryseforsøk som for oss ble positivt. Men hadde det ikke vært positivt så var planen da ny runde med stimulering og egguttak til tross for at vi hadde flere embryo på frys.
Ok, men Spiren tilbyr ikke 3 pakk til oss over 39 :wtf:

Back
Topp