Bearam
Glad i forumet
Hehe, var nokså full da jeg møtte på henne. Men hun drakk med noen kompiser av meg og det bare irriterte meg grønn at hun skulle spille så dum heeeeeeele tidenMener jeg husker en Noor
hahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, var nokså full da jeg møtte på henne. Men hun drakk med noen kompiser av meg og det bare irriterte meg grønn at hun skulle spille så dum heeeeeeele tidenMener jeg husker en Noor
hahah
Hehe, ser den Lett forHehe, var nokså full da jeg møtte på henne. Men hun drakk med noen kompiser av meg og det bare irriterte meg grønn at hun skulle spille så dum heeeeeeele tiden
Syns jeg hadde sett meg
Hehe, var nokså full da jeg møtte på henne. Men hun drakk med noen kompiser av meg og det bare irriterte meg grønn at hun skulle spille så dum heeeeeeele tiden
1. Jeg bruker sjelden truse.
2. Jeg spiser smågodt hver dag.
3. Jeg kan rape hele alfabetet
Hadde jo vært gøy det når var dette da?
Nr 2?
Haha, ikke fortell at du kan rape hele alfabetet??Faktisk ikke hver dag søta Hhehe..Er nesten det, men hender jeg dropper en dag
Jaa sant!! Bra det ikke bare er meg som har den tankegangenHuff sånne folk!
Jaa sant!! Bra det ikke bare er meg som har den tankegangen
Haha, ikke fortell at du kan rape hele alfabetet??
Whaaat? Haha, det er sykt detJo, det kan jeg hahaha
Du får prøve deg en dag du kjeder deg da vettuLenge siden jeg prøvde nå da, men kunne det lett før...så det sitter nok enda
Whaaat? Haha, det er sykt det
Du får prøve deg en dag du kjeder deg da vettu
Bra du har barn du kan trene med nå da )Var jeg og en kompis som trente sammen på det for mange mange år siden..haha...
Har ikke kontakt med han i dag, og det er gjerne like greit
Bra du har barn du kan trene med nå da )